Jak skorzystać z OpenGL'a w Code::Blocks
Ostatnio zmodyfikowano 2008-09-21 22:36
Spilner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Jak skorzystać z OpenGL'a w Code::Blocks » 2008-09-21 21:49:41 Piotrze mógł byś opisać proces instalacji opengl w code::block niestety mój dev-c++ nie działa :( taki oto błąd wyskakuje przy kompilacji byle czego Kompilator: Default compiler Wykonywanie g++.exe... g++.exe "C:\Dev\main.cpp" - o "C:\Dev\main.exe" - I "C:\Dev\lib\gcc\mingw32\3.4.2\include" - I "C:\Dev\include\c++\3.4.2\backward" - I "C:\Dev\include\c++\3.4.2\mingw32" - I "C:\Dev\include\c++\3.4.2" - I "C:\Dev\include" - L"C:\Dev\lib" / mingw / lib / crt2.o(.text + 0x16a ) : crt1.c : undefined reference to ` __cpu_features_init ' collect2 : ld returned 1 exit status Wykonanie zako ń czone |
|
DejaVu |
Re: Jak skorzystać z OpenGL'a w Code::Blocks » 2008-09-21 22:36:47 1. File/New/Project... 2. OpenGL Project/Go 3. Next 4. Podać: "Project title" 5. Next 6. Finish 7. Skompiluj i działa |
|
« 1 » |