Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jak skorzystać z OpenGL'a w Code::Blocks

Ostatnio zmodyfikowano 2008-09-21 22:36
Autor Wiadomość
Spilner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Jak skorzystać z OpenGL'a w Code::Blocks
» 2008-09-21 21:49:41
Piotrze mógł byś opisać proces instalacji opengl w code::block
niestety mój dev-c++ nie działa :(

taki oto błąd wyskakuje przy kompilacji byle czego

C/C++
Kompilator: Default compiler
Wykonywanie g++.exe...
g++.exe "C:\Dev\main.cpp" - o "C:\Dev\main.exe" - I "C:\Dev\lib\gcc\mingw32\3.4.2\include" - I "C:\Dev\include\c++\3.4.2\backward" - I "C:\Dev\include\c++\3.4.2\mingw32" - I "C:\Dev\include\c++\3.4.2" - I "C:\Dev\include" - L"C:\Dev\lib"
/ mingw / lib / crt2.o(.text + 0x16a )
    : crt1.c
    : undefined reference to ` __cpu_features_init ' collect2
    : ld returned 1 exit status Wykonanie zako ń czone
P-1643
DejaVu
Re: Jak skorzystać z OpenGL'a w Code::Blocks
» 2008-09-21 22:36:47
1. File/New/Project...
2. OpenGL Project/Go
3. Next
4. Podać: "Project title"
5. Next
6. Finish
7. Skompiluj i działa
P-1645
« 1 »
  Strona 1 z 1