Dark GDK Opinie
Ostatnio zmodyfikowano 2010-09-19 19:14
Neqiu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dark GDK Opinie » 2010-09-19 10:54:11 Witam chacial bym zeby w tym temacie kazdy wypowiedzial sie na temat tej bibloetki/silinika ...
Strona: http://www.thegamecreators.com/?m=view_product&id=2128
Struktura:
#include "DarkGDK.h"
void DarkGDK( void ) { dbSyncOn(); dbSyncRate(); while( LoopGDK() ) { dbSync(); } }
Moja opinia:
DarkGDK jest bardzo dobry dla poczatkujach programistow pokaze tutaj motode wyswietlenia modelu .x
LoadObject( "Models\\Player.x", Player );
W 2 godzinki mozemy napisac dobra gierke fps :)
Niedlugo zaczne pisac tutorial :)
// ps. ma bardzo dobra obsluge Particles :D |
|
DejaVu |
» 2010-09-19 12:19:27 Programowanie strukturalne - już mi się nie podoba :) |
|
ThudPoland |
» 2010-09-19 14:16:14 Ehh... Pan Administrator ma rację - programowanie gier za pomocą silnika napisanego strukturalnie to samobójstwo.
Nie lepiej zapoznać się z jakimś bardziej "niskopoziomową" (nie wiedziałem jak to określić) biblioteką (like OpenGL albo DirectX) i napisać własny silnik. |
|
DejaVu |
» 2010-09-19 16:21:04 Jak chcesz napisać grę to pisanie własnego silnika mija się z celem (przynajmniej dla takiego co ledwie w pióra obrósł). Wystarczy zapewne to Dark GTK. Programowanie obiektowe (właściwie zaprojektowane) zwiększa komfort programisty. W przypadku programowania strukturalnego komfortu nie ma, bowiem trzeba szukać właściwej funkcji np. do kopiowania obrazu między bitmapami. W przypadku programowania obiektowego jest intelisence (czy jak się tam to zwie), który po wstawieniu kropki wymieni kilka/kilkanaście metod dostępnych w obiekcie. Co więcej będzie to zapewne zrobione intuicyjnie i jedynie czego będziemy szukali na liście to metody "copy" i tych podobnych.
Ktoś kto nie zna programowania obiektowego być może będzie zadowolony z biblioteki, jednak dla tych co zasmakowali obiektowości we właściwym wydaniu to raczej będą dalecy od rekomendowania bibliotek pisanych strukturalnie - fakt, że jest sporo bibliotek strukturalnych, jednak silników też jest sporo i jest w sumie spory wybór (w tym również silniki zorientowane obiektowo). |
|
ThudPoland |
» 2010-09-19 19:14:17 Można jednak napisać silnik i wykorzystać go w n'tu grach. |
|
« 1 » |