Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Dark GDK Opinie

Ostatnio zmodyfikowano 2010-09-19 19:14
Autor Wiadomość
Neqiu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Dark GDK Opinie
» 2010-09-19 10:54:11
Witam chacial bym zeby w tym temacie kazdy wypowiedzial sie na temat tej bibloetki/silinika ...

Strona: http://www.thegamecreators.com/?m=view_product&id=2128

Struktura:
C/C++
#include "DarkGDK.h"

void DarkGDK( void )
{
    dbSyncOn();
    dbSyncRate();
    // wczytywanie modeli itp...  
   
    // glowna petla
    while( LoopGDK() )
    {
        // poruszanie
        dbSync(); // render (Wyswietlami wszsytko)
    }
}

Moja opinia:
DarkGDK jest bardzo dobry dla poczatkujach programistow pokaze tutaj motode wyswietlenia modelu .x
C/C++
LoadObject( "Models\\Player.x", Player ); // tylko jedna linijka !!

W 2 godzinki mozemy napisac dobra gierke fps :)

Niedlugo zaczne pisac tutorial :)

// ps. ma bardzo dobra obsluge Particles :D
P-22114
DejaVu
» 2010-09-19 12:19:27
Programowanie strukturalne - już mi się nie podoba :)
P-22123
ThudPoland
» 2010-09-19 14:16:14
Ehh...
Pan Administrator ma rację - programowanie gier za pomocą silnika napisanego strukturalnie to samobójstwo.

Nie lepiej zapoznać się z jakimś bardziej "niskopoziomową" (nie wiedziałem jak to określić) biblioteką (like OpenGL albo DirectX) i napisać własny silnik.
P-22131
DejaVu
» 2010-09-19 16:21:04
Jak chcesz napisać grę to pisanie własnego silnika mija się z celem (przynajmniej dla takiego co ledwie w pióra obrósł). Wystarczy zapewne to Dark GTK. Programowanie obiektowe (właściwie zaprojektowane) zwiększa komfort programisty. W przypadku programowania strukturalnego komfortu nie ma, bowiem trzeba szukać właściwej funkcji np. do kopiowania obrazu między bitmapami. W przypadku programowania obiektowego jest intelisence (czy jak się tam to zwie), który po wstawieniu kropki wymieni kilka/kilkanaście metod dostępnych w obiekcie. Co więcej będzie to zapewne zrobione intuicyjnie i jedynie czego będziemy szukali na liście to metody "copy" i tych podobnych.

Ktoś kto nie zna programowania obiektowego być może będzie zadowolony z biblioteki, jednak dla tych co zasmakowali obiektowości we właściwym wydaniu to raczej będą dalecy od rekomendowania bibliotek pisanych strukturalnie - fakt, że jest sporo bibliotek strukturalnych, jednak silników też jest sporo i jest w sumie spory wybór (w tym również silniki zorientowane obiektowo).
P-22134
ThudPoland
» 2010-09-19 19:14:17
Można jednak napisać silnik i wykorzystać go w n'tu grach.
P-22149
« 1 »
  Strona 1 z 1