Z czego uczyć się OpenGL?
Ostatnio zmodyfikowano 2010-11-07 18:05
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Z czego uczyć się OpenGL? » 2010-11-07 14:42:15 |
|
Dragonit |
» 2010-11-07 15:08:07 |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-11-07 15:10:13 Wolał bym coś po polsku. |
|
VND |
» 2010-11-07 15:15:27 Do napisania Quake 3 ta pierwsza Ci w zupełności wystarczy (serio) ;) A skoro ją już masz to raczej nie wydawał bym kasy na inne zanim nie przerobisz tej. Miałem z nią styczność jakiś czas i jest tam praktycznie wszystko co jest Ci potrzebne na początku pisania w OGL.
"OpenGL w praktyce" - dodatkowo opisane shadery. Całość jest dostępna online w postaci kursu na stronie domowej autora. http://www.januszg.hg.pl/opengl/index.html
|
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-11-07 15:23:35 Ale ta książka co ją mam jest dla mnie nie zrozumiała chciałem czegoś bardziej zrozumiałego. A co do "OpenGL w praktyce" to czytałem że więcej jest w książce. I co z resztą książek? |
|
Dragonit |
» 2010-11-07 15:32:08 Czytałeś tę książkę od końca czy jak, że trudna. Na ogół programowanie nie jest łatwe i obojętnie co byś przeczytał wymaga większego myślenia. |
|
VND |
» 2010-11-07 16:11:23 Napisz na czym utknąłeś to pomyślimy. Jeśli przeraża Cię wyświetlanie okienka i obsługa komunikatów w WinAPI to poczytaj o GLUT. Tam wyświetlenie okna to jedna komenda z kilkoma argumentami. Skoro okno już masz to pozostaje sam OpenGL, niezależnie od książki podstawy są wszędzie takie same.
|
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-11-07 16:35:37 Stanąłem w rozdziale 3 na przekształceniach. |
|
« 1 » 2 |