Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Klient - winapi + allegro

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-06 08:01
Autor Wiadomość
Arghiliis
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Klient - winapi + allegro
» 2010-12-05 18:55:20
Witam
mam grę zrobioną w allegro , klienta i serwer w winapi. Jak połączyć klienta z grą?
P-24842
McAffey
» 2010-12-05 19:05:21
Możesz użyć [winalleg.h]. Będziesz mógł w jednym programie mieć i grę (allegro) i komunikację klient-serwer (winapi).
P-24843
szyx_yankez
» 2010-12-05 19:06:40
C/C++
#include <allegro.h>
#include <winalleg.h>
#include <windows.h>
int WINAPI WinMain( HINSTANCE, HINSTANCE, LPSTR, int )
{
    //kod klienta
    // kod gry
    return( 0 );
}
P-24844
McAffey
» 2010-12-05 19:18:14
#include <windows.h>
 Z tym Ci się nie skompiluje, właśnie dla tego jest winalleg.
P-24845
SeaMonster131
» 2010-12-05 19:21:06
@up: jeżeli chcemy używać windows.h i allegro.h musimy dodać tą biblioteke winalleg.h :D
P-24846
McAffey
» 2010-12-05 19:23:59
@up: Tak, ale zamiast windows.h, bo inaczej allegro się gryzie.
P-24847
ison
» 2010-12-05 19:28:27
@up nie zawsze
C/C++
#include <allegro.h>
#include <winalleg.h>
#include <windows.h>
też się skompiluje, chociaż dodanie windows.h nic nie zmieni
http://kursy.ddt.pl/?LessonId=143
P-24848
szyx_yankez
» 2010-12-05 19:32:33
@McAffey
Tak, ale zamiast windows.h, bo inaczej allegro się gryzie.
Zanim napiszesz to sprawdź.
P-24849
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona