Klient - winapi + allegro
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-06 08:01
Arghiliis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Klient - winapi + allegro » 2010-12-05 18:55:20 Witam mam grę zrobioną w allegro , klienta i serwer w winapi. Jak połączyć klienta z grą? |
|
McAffey |
» 2010-12-05 19:05:21 Możesz użyć [winalleg.h]. Będziesz mógł w jednym programie mieć i grę (allegro) i komunikację klient-serwer (winapi). |
|
szyx_yankez |
» 2010-12-05 19:06:40 #include <allegro.h> #include <winalleg.h> #include <windows.h> int WINAPI WinMain( HINSTANCE, HINSTANCE, LPSTR, int ) { return( 0 ); } |
|
McAffey |
» 2010-12-05 19:18:14 Z tym Ci się nie skompiluje, właśnie dla tego jest winalleg. |
|
SeaMonster131 |
» 2010-12-05 19:21:06 @up: jeżeli chcemy używać windows.h i allegro.h musimy dodać tą biblioteke winalleg.h :D |
|
McAffey |
» 2010-12-05 19:23:59 @up: Tak, ale zamiast windows.h, bo inaczej allegro się gryzie. |
|
ison |
» 2010-12-05 19:28:27 @up nie zawsze #include <allegro.h> #include <winalleg.h> #include <windows.h>
też się skompiluje, chociaż dodanie windows.h nic nie zmieni http://kursy.ddt.pl/?LessonId=143 |
|
szyx_yankez |
» 2010-12-05 19:32:33 @McAffey
Tak, ale zamiast windows.h, bo inaczej allegro się gryzie. |
Zanim napiszesz to sprawdź. |
|
« 1 » 2 |