Fizyka w platformówce
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-10 17:29
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Fizyka w platformówce » 2010-12-10 07:29:41 Witam. Jestem w trakcie tworzenia silnika, jak na razie działa super i myślę żeby zabrać się za fizykę bo to jedna z rzeczy których brakuje :) Może mi ktoś objaśnić/polecić kurs jak napisać fizykę do platformówki( 2d, z boku )??
Z góry dzięki Skovv |
|
DejaVu |
» 2010-12-10 13:21:31 Pogooglaj site:cpp0x.pl allegro skok - będziesz miał pełno tematów w których był poruszany ten problem. |
|
waxx |
» 2010-12-10 15:00:12 Ale to nie ma duzego zwiazku z programowaniem. Klaniaja sie podstawowe wiadomosci nt kinematyki i dynamiki, bryl sztywnych itd. |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-10 15:20:42 aha :P Pokombinuje z tym :) |
|
VND |
» 2010-12-10 16:25:48 Najprościej użyć czegoś gotowego:
Silniki fizyki 2D
Chipmunk
Box2D
Oba mają dość przystępne API, choć osobiście preferuję ten pierwszy.
Edit: (wyjaśnione) tylko u mnie drugi odsyłacz nie chce działać?
jak zamknąć znacznik a?
|
|
ison |
» 2010-12-10 16:35:13 |
|
F90M |
» 2010-12-10 16:37:00 |
|
VND |
» 2010-12-10 16:46:48 Wiem że się nie zamyka dlatego właśnie pytam co jest nie tak. Oba odsyłacze zdefiniowałem tak samo jak w waszych przykładach, ale drugi link jest niewłaściwy. Ah już wiem, na końcu linku .org musi być slash ( / ) bez niego link jest niewłaściwy.
Ten błąd jest też w kursie STC o odsyłaczach.
|
|
« 1 » 2 |