Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Fonty do SDL_ttf i ukrycie zasobów gry

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-12 19:11
Autor Wiadomość
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Fonty do SDL_ttf i ukrycie zasobów gry
» 2010-12-11 11:03:44
Witam!

1.Znacie jakieś strony gdzie można pobrać jakieś fonty ttf(TrueType) do SDL_ttf?

2.I drugie pytanie czy są do SDL jakieś programy typu Graber do allegro żeby grafike ukryć i pliki tekstowe muzyke i inne?
P-25041
kamillo121
» 2010-12-11 11:45:57
1.  Jest wiele stron z czcionkami ttf, nie wspominając o systemowych czcionkach
2.  Osobiście nie spotkałem się z żadnym dla sdl ale możesz sam spróbować zapisać
P-25042
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-11 11:54:52
Dzięki
Pokombinuje jak się do tych systemowych dobrać a co do programu to spróbuje ale to nie takie łatwe ):

EDIT:Już do systemowych fontów się dobrałem i 2fajne skopiowałem se(Vera i VeraBD) tera tylko ten program do zasobów...
P-25043
kamillo121
» 2010-12-11 12:30:02
Jak nie znajdziesz programu do zasobów .dat dla sdl to może popróbuj sobie na sucho z zapisywaniem binarnym tekstu potem, może jakieś obiekty klas itd :)
P-25045
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-11 14:03:49
Pobróbuje z tekstem myśle że nie będzie problemów jak będę do *.ini zapisywać a grafika to jakoś sobie poradzę myślałem aby pliki zaszyfrować zwykłym batem a przy starcie gry na 1sek włączyć konsole i odszyfrować (:

Tera mam problem z ttf'em bo wychodzi że muszę mieć z 100 surface'ów i na każdym iny tekst próbowałem na jednym kilka lini zapisać ale chyba się nie da :P(pisze menedżera samochodowego a tu jest sporo tekstu...)
P-25057
kamillo121
» 2010-12-11 14:12:01
Niekoniecznie, napisz sobie najlepiej jakąś klasę (a jeżeli nie programujesz obiektowo to obejdzie się i bez) i wykorzystaj tylko jedną powierzchnię dla renderu tekstu, po prostu bierzesz jedną linijkę tekstu renderujesz do powierzchni potem blitujesz na bufor o podanej pozycji strukturą sdl_rect potem znowu renderujesz do tej samej (ówcześnie czyszcząc ją ;) ) i zmieniasz tylko w twojej strukturze sdl_rect pozycję i znowu blitujesz :)
P-25058
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-11 14:16:27
Wielkie dzięki!(:


PS.Jak dobrze pójdzie to za miesiąc to na projekty dam gierke (: 
P-25059
kamillo121
» 2010-12-11 14:18:23
Powodzenia oczywiście i jak wszystkie twoje obecne problemy są rozwiązane i nie będziesz o nic pytał w tym temacie to po prostu go zamknij :)
P-25060
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona