d3dx9 błąd
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-18 14:42
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
d3dx9 błąd » 2010-12-18 13:35:40 Witam. Jak poradził mi kumpel zamiast Visual C++ do d3d zacząłem używać Code::Blocks. Mam jednak taki problem że jeśli linkuje : #include <d3d9.h>
nie ma żadnych błędów, ale jeśli zamiast tego dam #include <d3dx9.h> to wyskakuje mi błędy: D:\d3d\include\d3d9types.h|25|warning: ignoring #pragma warning | D:\d3d\include\d3d9types.h|1789|warning: ignoring #pragma warning | D:\d3d\include\d3dx9math.h|19|warning: ignoring #pragma warning | D:\d3d\include\d3dx9math.h|1385|warning: ignoring #pragma warning | D:\d3d\include\d3dx9core.h|485|warning: multi-line comment| D:\d3d\include\dxfile.h|240|error: stray '\26' in program| D:\d3d\include\dxfile.h|240|warning: no newline at end of file| ||=== Build finished: 1 errors, 6 warnings ===|
Co do tego błędu: D:\d3d\include\dxfile.h|240|error: stray '\26' in program| to wyświetla mi tą linijkę: #ifdef __cplusplus }; #endif
#endif /* _DXFILE_H_ */ <---- W KOMPILATORZE PISZE TU "SUB"
nie rozumiem o co chodzi :/ |
|
DejaVu |
» 2010-12-18 14:36:30 http://www.directxtutorial.com/tutorial9/B-Direct3DBasics/dx9B1.aspx
Fragment programu:
#include <windows.h> #include <windowsx.h> #include <d3d9.h>
#pragma comment (lib, "d3d9.lib")
LPDIRECT3D9 d3d; LPDIRECT3DDEVICE9 d3ddev;
void initD3D( HWND hWnd ); void render_frame( void ); void cleanD3D( void );
LRESULT CALLBACK WindowProc( HWND hWnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam );
Czemu chcesz dołączać plik inny niż d3d9.h? |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-18 14:42:11 Już zauważyłem :D Dzięki za pomoc :) |
|
« 1 » |