irrlicht usuwanie obiektów
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

irrlicht usuwanie obiektów

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
irrlicht usuwanie obiektów
» 2010-12-23 11:59:18
Witam. Według kursu na tej stronie wczytuje model, textury itp. Model na scene wstawiam w ten sposób
Model3d.node = S3D.menage->addAnimatedMeshSceneNode( Model3d.mesh );
Model3d.node->setPosition( core::vector3df( Pozycja.X, Pozycja.Y, Pozycja.Z ) );
Model3d.node->setScale( core::vector3df( 0.1, 0.1, 0.1 ) );
Model3d.node->getMaterial( 0 ) = Textura2D;
Można go teraz jakoś usunąć?? Można też jakoś usunąć mapkę irr?
P-25422
» 2010-12-23 15:13:57
Nie pisze w Irrlichcie ale spróbuj funkcją drop(). (:
P-25424
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-23 16:10:43
chyba nic z tego nie będzie :/ takie szybkie pytanko:
C/C++
x = GetPrivateProfileInt( "model", "x" + i, 0, Sciezka );
y = GetPrivateProfileInt( "model", "y" + i, 0, Sciezka );
z = GetPrivateProfileInt( "model", "z" + i, 0, Sciezka );
tak chyba nie może być że
"y"+i
 gdzie i jest int'em :) Jak mam to zrobić?
P-25426
» 2010-12-23 16:56:55
Nie zrozumiałem do końca ale:

Spróbuj skonwersować int do stringa lub chara.

Możesz do tego użyć sprintf lub klasy sstream poczytaj se o nich. (:
P-25427
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-25 14:47:51
aktualnie nie jestem u siebie w domu. po powrocie napewno sprawdze
P-25479
« 1 »
 Strona 1 z 1