Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++,DirectDraw] Kontrolki WinAPI na powieszchniach Directa.

Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-07 14:05
Autor Wiadomość
Mateusz124
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++,DirectDraw] Kontrolki WinAPI na powieszchniach Directa.
» 2011-01-03 20:49:19
Witam wszystkich,
Mam taki problem: chciałbym wyświetlić kontrolki WinAPI na powierzchniach w DirectDraw (jak w temacie). Próbowałem to zrobić tak: (zastąpiłem uchwyt okna powierzchnią).
C/C++
NowaGra = CreateWindowEx( WS_EX_CLIENTEDGE, "BUTTON", "Nowa Gra", WS_CHILD |
WS_BORDER, 100, 940, 200, 80,( HWND ) lpDDEkran,( HMENU ) NOWAGRA, hInstance, NULL );
Niestety, chodź program się skompilował przycisk nie był widoczny tam gdzie powinien. Z góry dziękuje za pomoc.
P-26191
DejaVu
» 2011-01-04 00:39:12
Takie rzeczy to tylko w erze ;p A tak szczerze mówiąc to nie próbowałem tego, ale tak na logikę: czy obsługa kontrolek jest powiązana w jaki kolwiek sposób z powierzchniami DirectDraw (DirectX) - cokolwiek masz na myśli? Szczerze mówiąc jedynym wspólnym mianownikiem jest kontekst urządzenia czyli HDC, który mówi o powierzchni na której ma być kontrolka bądź obiekt rysowany. Nie wydaje mi się aby łatwe do osiągnięcia było to, czego Ty oczekujesz od kontekstu powierzchni DirectDraw.
P-26198
SeaMonster131
» 2011-01-04 16:16:29
Tak szczerze to... też mnie to zastanawia. Próbowałem wielu sposobów żeby przycisk umieścić na powierzchni programu gdzie jest zainicjowany DirectX (chciałem stworzyć edytor itd..)... Jak coś jeszcze wykombinuje i będzie działać to dam znać ;)
P-26211
Łukasz123
» 2011-01-05 17:17:48
Raczej wam się nie uda,to tylko GUI do DirectDraw pomoże.
P-26225
SeaMonster131
» 2011-01-07 14:05:05
Teraz tak zerknąłem do sample directa.. nie wiem czy sie różni SDK Direct3D od DirectDraw czy to to samo...ale w 3D masz coś takiego jak "CustomUI" i tam jest właśnie całe GUI, bardzo ładne :)

pozdrawiam
P-26289
« 1 »
  Strona 1 z 1