[D3D9] Jak wygrać ze stray '\32' ..... ?
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[D3D9] Jak wygrać ze stray '\32' ..... ?

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[D3D9] Jak wygrać ze stray '\32' ..... ?
» 2011-01-07 21:10:20
Eh...no właśnie. Mam sobie silnik napisany w DirectX i kolega chciał żebym mu podesłał dll. No więc 3 godziny sie męczyłem i sie udało (nigdy dll nie pisałem ;P). Teraz próbuję skompilować projekt oparty na tej dll... I co sie pojawia??


c:\program files\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\dxfile.h|238|error: stray '\32' in program|

Przeczytałem że stray to jakiś znak, który "nie podoba się kompilatorowi"... Ale jak go "zwalczyć" ??? Męcze sie z tym już dobrą godzine i nic -.-

Ktoś ma jakiś pomysł? :)


PS. Jeżeli go usunę to wyskakuje masa błędów typu "undefined reference to `_imp___ZN4Inne10CameraMoveEv'|" itd..
P-26302
» 2011-01-07 21:18:24
pokaż linijkę gdzie wyskakuje Ci ten błąd
P-26303
» 2011-01-07 21:24:39
Zapewne jest niedozwolony znak w wierszu w którym wyskakuje komunikat.
P-26304
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-01-08 10:35:29
Proszę, o to zdjęcie.

Dopowiem, że jak kompilowałem dll to też taki błąd się pojawiał. Rozwiązałem go jakoś przez linkowanie directX, ale tutaj to nie pomaga ;/ Ale tak łatwo sie nie poddam :)
P-26316
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-01-08 11:34:04
Okej... Yeah, udało się!
Nie wiem dlaczego, ale kiedy zrobiłem nowy projekt -> DirectX, skompilowałem, to się uruchomiło wszystko poprawnie! :)
Może jakiegoś lib'a zapomniałem wrzucić do linkera...nie wiem, aczkolwiek gdy ktoś bd miał taki sam  problem ze stray \32 to niech zrobi nowy projekt DirectX

Pozdrawiam ;)
P-26317
« 1 »
 Strona 1 z 1