[D3D9] Jak wygrać ze stray '\32' ..... ?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-08 11:34
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[D3D9] Jak wygrać ze stray '\32' ..... ? » 2011-01-07 21:10:20 Eh...no właśnie. Mam sobie silnik napisany w DirectX i kolega chciał żebym mu podesłał dll. No więc 3 godziny sie męczyłem i sie udało (nigdy dll nie pisałem ;P). Teraz próbuję skompilować projekt oparty na tej dll... I co sie pojawia?? c:\program files\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\dxfile.h|238|error: stray '\32' in program|
Przeczytałem że stray to jakiś znak, który "nie podoba się kompilatorowi"... Ale jak go "zwalczyć" ??? Męcze sie z tym już dobrą godzine i nic -.- Ktoś ma jakiś pomysł? :) PS. Jeżeli go usunę to wyskakuje masa błędów typu " undefined reference to `_imp___ZN4Inne10CameraMoveEv'|" itd.. |
|
ison |
» 2011-01-07 21:18:24 pokaż linijkę gdzie wyskakuje Ci ten błąd |
|
DejaVu |
» 2011-01-07 21:24:39 Zapewne jest niedozwolony znak w wierszu w którym wyskakuje komunikat. |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-08 10:35:29 Proszę, o to zdjęcie. Dopowiem, że jak kompilowałem dll to też taki błąd się pojawiał. Rozwiązałem go jakoś przez linkowanie directX, ale tutaj to nie pomaga ;/ Ale tak łatwo sie nie poddam :) |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-08 11:34:04 Okej... Yeah, udało się! Nie wiem dlaczego, ale kiedy zrobiłem nowy projekt -> DirectX, skompilowałem, to się uruchomiło wszystko poprawnie! :) Może jakiegoś lib'a zapomniałem wrzucić do linkera...nie wiem, aczkolwiek gdy ktoś bd miał taki sam problem ze stray \32 to niech zrobi nowy projekt DirectX
Pozdrawiam ;) |
|
« 1 » |