SDL obsługa dźwięku
Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-29 19:16
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SDL obsługa dźwięku » 2011-01-29 14:54:07 Witam tak jak w temacie czy ktoś się orientuję jak odtwarzać dźwięk suzkałem informacji tu na stornie ale nie ma nic o audio na warsztacie tak samo |
|
kamillo121 |
» 2011-01-29 14:56:26 |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-29 15:07:50 dzięki tu nie patrzyłem ;]
#edit tylko mam mały problem ja nie mam SDL_mixer.h tylko SDL_audio.h |
|
kamillo121 |
» 2011-01-29 17:10:43 SDL_mixer to osobny moduł, który nie wchodzi w skład podstawowej paczki SDL, tak samo jak image ttf itd, ściągnij sobie paczkę SDL_mixer http://www.libsdl.org/projects/SDL_mixer/ i podlinkuj -lSDL_mixer lub dla MVC++ SDL_mixer.lib |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-29 18:21:07 dzięki ;]
#edit teraz mam kolejny problem... a mianowicie nie odtwarza się dźwięk. Mam taki kod:
#include <SDL.h> #include <SDL_mixer.h> SDL_Surface * ekran = NULL; SDL_Event zdarzenie; bool wyjscie = false;
int main( int argc, char * args[] ) { SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ); ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE ); SDL_WM_SetCaption( "Zdarzenia", NULL ); SDL_Flip( ekran ); Mix_Chunk *sound = Mix_LoadWAV("a.wav"); Mix_PlayChannel(-1, sound, 1);
while( !wyjscie ) { while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == SDL_QUIT ) { wyjscie = true; } } } SDL_Quit(); return 0; } |
|
kamillo121 |
» 2011-01-29 18:42:25 A gdzie uruchamiasz tryb dźwiękowy ? Mix_OpenAudio użyj, tak samo jak używasz SDL_Init() itd.
//tylko potem też Mix_CloseAudio użyj |
|
McAffey |
» 2011-01-29 18:43:26 SDL nie znam dobrze, ale żeby ułatwić sprawę geniuszom którzy zaraz Ci pomogą rozwiązać problem umieść kod w tagach [cpp]...[/cpp] |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-29 18:45:36 wielkie dzięki teraz wszystko chodzi ;] |
|
« 1 » 2 |