Open GL czy DirectX
Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-08 20:32
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Open GL czy DirectX » 2011-02-05 04:13:40 Witam tak jak w temacie co wybralibyście Direct'a czy OGL'a i dlaczego ? :) |
|
McAffey |
» 2011-02-05 04:32:32 |
|
szyx_yankez |
» 2011-02-05 07:52:10 |
|
SeaMonster131 |
» 2011-02-05 11:25:57 A ja polecam DX. Na początku też sie zastanawiałem co wybrać... Pouczyłem się troche OGL, troche DX, ale zdecydowanie wybrałem DirectX. Według mnie to była dobra decyzja ;p
Dlatego poucz sie troche tego OpenGL i tego DirectX, i wtedy okaże sie co Ci bardziej odpowiada :)
dodam też, że większość komercyjnych gier na PC jest tworzona właśnie w oparciu o DX. |
|
ThudPoland |
» 2011-02-05 11:29:00 |
|
ison |
» 2011-02-05 11:47:48 ja jestem za OGLem :) |
|
jsc |
» 2011-02-05 13:04:40 dodam też, że większość komercyjnych gier na PC jest tworzona właśnie w oparciu o DX.
|
Jak tak dobrze się na tym znasz, to może powiesz dlaczego. Wybór DirectXa kosztem OpenGLa ogranicza rynek docelowy tylko do użytkowników Windowsa (i to ściśle określonych wersji, np. najnowszy ruszy na conajmniej Viście). |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-05 14:29:11 aha czyli na początek wybiorę Open GL'a :) a w open gl'u są też takie funkcję jak wczytywanie modeli postaci itd. ? |
|
« 1 » 2 |