Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Open GL czy DirectX

Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-08 20:32
Autor Wiadomość
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Open GL czy DirectX
» 2011-02-05 04:13:40
Witam
tak jak w temacie co wybralibyście Direct'a czy OGL'a i dlaczego ? :)
P-27828
McAffey
» 2011-02-05 04:32:32
Temat : [Opengl] Warto czy nie warto się uczyć powinien być dla Ciebie pomocny ;)
P-27829
szyx_yankez
» 2011-02-05 07:52:10
P-27830
SeaMonster131
» 2011-02-05 11:25:57
A ja polecam DX. Na początku też sie zastanawiałem co wybrać... Pouczyłem się troche OGL, troche DX, ale zdecydowanie wybrałem DirectX. Według mnie to była dobra decyzja ;p
Dlatego poucz sie troche tego OpenGL i tego DirectX, i wtedy okaże sie co Ci bardziej odpowiada :)

dodam też, że większość komercyjnych gier na PC jest tworzona właśnie w oparciu o DX.
P-27832
ThudPoland
» 2011-02-05 11:29:00
http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you-should-use-OpenGL-and-not-DirectX

Poczytaj. Takie jest zdanie jednego z niezależnych twórców gier (jak grałeś w Lugaru to wiesz o co chodzi).
P-27833
ison
» 2011-02-05 11:47:48
ja jestem za OGLem :)
P-27834
jsc
» 2011-02-05 13:04:40

dodam też, że większość komercyjnych gier na PC jest tworzona właśnie w oparciu o DX.

Jak tak dobrze się na tym znasz, to może powiesz dlaczego. Wybór DirectXa kosztem OpenGLa ogranicza rynek docelowy tylko do użytkowników Windowsa (i to ściśle określonych wersji,  np. najnowszy ruszy na conajmniej Viście).
P-27837
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-02-05 14:29:11
aha
czyli na początek wybiorę Open GL'a :) a w open gl'u są też takie funkcję jak wczytywanie modeli postaci itd. ?
P-27839
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona