C++ OGL Szukam AI
Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-16 17:37
sakuwbarakushow Temat założony przez niniejszego użytkownika |
C++ OGL Szukam AI » 2011-02-16 12:46:02 Witam,szukam skryptu / algorytmu czy jak to sie zwie sztucznej inteligencji do gry , ów kod miałby działac tak że mam jakies bota > i chciałbym aby on chodził sobie po całym świecie mapy i jak w jego zasięgu znalazł by się bohater aby zaczął go atakować , miejmy pod uwagę że jednocześnie miało by tak działać 5 botów.
Szukałem ale niczego nie znalazłem , mógłby ktoś pomóc ? bardzo mi zależy.. Dziękuję |
|
DejaVu |
» 2011-02-16 12:54:58 |
|
sakuwbarakushow Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-16 13:19:50 Szukałem ale nie znalazłem takiego który za to odpowiada :( A czytałem specyfikacje kilkunastu AI .. Może ktoś dać nazwę gotowego skryptu który mi to umożliwi ? |
|
DejaVu |
» 2011-02-16 13:30:34 Nie ma czegoś takiego jak gotowy, uniwersalny skrypt AI. |
|
pekfos |
» 2011-02-16 13:33:08 gotowego który ci będzie odpowiadał nigdy nie znajdziesz. łap się za kurs OGL bo gdybyś go dobrze znał to nie miałbyś problemów z wyliczeniem odpowiednich wartości a jak już je masz to napisanie AI to bułka z masłem. |
|
sakuwbarakushow Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-16 13:42:34 No a coś bliżej odpowiadającego co pozwoliło by na atakowanie bohatera gdy znajdzie się w zasięgu bota ? |
|
pekfos |
» 2011-02-16 13:52:08 atak gdy postać jest z zasięgu to już chyba najprostsza rzecz.. 1.obliczasz odległość 2.sprawdzasz z promieniem zasięgu 3.zadajesz obrażenia zanim założysz następny temat pomyśl dwa razy czy nie dasz rasy sam i użyj wyszukiwarki na stronie bo tematy o AI itp już były. wystarczy poszukać |
|
sakuwbarakushow Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-16 15:43:51 Nie, nie dam sam tego policzyć no dobra ale jak zrobić aby BOT sam się poruszał po mapie bez mojej ingerencji ? Odpalam program i nic nie robię a bot sobie chodzi.
|
|
« 1 » 2 |