Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ OGL Szukam AI

Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-16 17:37
Autor Wiadomość
sakuwbarakushow
Temat założony przez niniejszego użytkownika
C++ OGL Szukam AI
» 2011-02-16 12:46:02
Witam,szukam skryptu / algorytmu czy jak to sie zwie sztucznej inteligencji do gry , ów kod miałby działac tak że
mam jakies bota > i chciałbym aby on chodził sobie po całym świecie mapy i jak w jego zasięgu znalazł by się bohater aby zaczął go atakować , miejmy pod uwagę że jednocześnie miało by tak działać 5 botów.

Szukałem ale niczego nie znalazłem , mógłby ktoś pomóc ? bardzo mi zależy..
Dziękuję
P-28274
DejaVu
» 2011-02-16 12:54:58
P-28276
sakuwbarakushow
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-02-16 13:19:50
Szukałem ale nie znalazłem takiego który za to odpowiada :(
A czytałem specyfikacje kilkunastu AI ..
Może ktoś dać nazwę gotowego skryptu który mi to umożliwi ?
P-28278
DejaVu
» 2011-02-16 13:30:34
Nie ma czegoś takiego jak gotowy, uniwersalny skrypt AI.
P-28280
pekfos
» 2011-02-16 13:33:08
gotowego który ci będzie odpowiadał  nigdy nie znajdziesz. łap się za kurs OGL bo gdybyś go dobrze znał to nie miałbyś problemów z wyliczeniem odpowiednich wartości a jak już je masz to napisanie AI to bułka z masłem.
P-28281
sakuwbarakushow
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-02-16 13:42:34
No a coś bliżej odpowiadającego co pozwoliło by na atakowanie bohatera gdy znajdzie się w zasięgu bota ?
P-28285
pekfos
» 2011-02-16 13:52:08
atak gdy postać jest z zasięgu to już chyba najprostsza rzecz..
1.obliczasz odległość
2.sprawdzasz z promieniem zasięgu
3.zadajesz obrażenia
zanim założysz następny temat pomyśl dwa razy czy nie dasz rasy sam i użyj wyszukiwarki na stronie bo tematy o AI itp już były. wystarczy poszukać
P-28286
sakuwbarakushow
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-02-16 15:43:51
Nie, nie dam sam tego policzyć no dobra ale jak zrobić aby BOT sam się poruszał po mapie bez mojej ingerencji ? Odpalam program i nic nie robię a bot sobie chodzi.
P-28289
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona