Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML - zamazuje się grafika postaci z kafelkami

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-01 14:24
Autor Wiadomość
Handy90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML - zamazuje się grafika postaci z kafelkami
» 2011-03-01 12:03:25
Nie mam pojęcia jak zrobić by czysciło ekran a dokładnie grafike postaci po kazdym ruchu a nie jak teraz, że zostaja jej grafiki jak się nią poruszam. A druga sprawa to jak zrobić by kafelki ładnie koło siebie leżały a nie jak teraz, że mam szczeline pomiędzy nimi, oto screen: http://img23.imageshack.us/f/dddvrb.png/
P-28695
DejaVu
» 2011-03-01 12:05:40
Czyść ekran co klatkę - metoda Clear klasy sf::RenderWindow. Szczegóły w kursie: http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-C++/Okno-renderujace-grafike/331
P-28696
WiecznyWem
» 2011-03-01 12:09:55
1. [zmienna klasy sf::RenderWindow].Clear();?

2. Sprawdź plik graficzny, czy w nim nie ma zrobionych "szczelinek". Jeżeli to nie wypali, to pewnie źle je wyświetlasz - pokaż kod.
P-28697
Handy90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-01 12:12:58
http://wklej.org/id/484857/ to kod a nadal nie wiem jak zrobić z tym Clear() no i ze szczelina
P-28698
DejaVu
» 2011-03-01 14:24:07
Składasz kod na chybił trafił...? W rozdziale do którego podałem linka masz nawet przykład jak się czyści ekran. Prościej się wytłumaczyć nie da.
P-28699
« 1 »
  Strona 1 z 1