Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Zadanie domowe

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-06 16:09
Autor Wiadomość
konraddd19_95
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Zadanie domowe
» 2011-03-06 15:54:44
Witam,

może to i wstyd, ale nie wiem kompletnie jak to zrobić ... zadanie domowe z waszego kursu C++ (jestem początkującym i dopiero zaczynam naukę programowania C++)

Zadanie domowe z tego działu LICZBY CAŁKOWITE: http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-C++/Podstawy/Operacje-matematyczne/13

Męczę się z tym od wczoraj, ale zawsze coś nie wychodzi, zamieszczam swój niedziałający :D kod:
#include <iostream>
int main()
{
    std::cout << "Podaj liczbe a: ";
    std::cout << "\nPodaj liczbe b: ";
    int zmienna;
    std::cin >> zmienna;
    std::cin >> zmienna;
    std::cout << " a + b = " << a + b << std::endl;
    std::cout << " a - b = " << a - b << std::endl;

    return 0;
}

to co napisałem powyżej jest robione tylko do a + b i a - b reszty nie robiłem bo najpierw chciałbym mieć jak zrobić to ;)

na serio nie wiem jak zrobić to zadanie ;/ prosiłbym o poprawną formę ... potrenowałbym i bym zapamiętał, a tak to siedzę i próbuję tak od wczoraj ;|

Pozdrawiam

PS. macie może jakiegoś linka do skrótów std:: ??? albo jakieś materiały ze skrótami które pomogą ?
 
P-28910
WiecznyWem
» 2011-03-06 16:01:33
Najfajniejszą rzeczą jest to, że nie sprecyzowałeś konkretnie problemu ;D

Odnośnie kodu.. przeanalizuj sobie go dokładnie, co w nim robisz, i co czym robisz.

A co się tyczy tych "skrótów"(nazywa się to tak fajnie, przestrzeń nazw) co chcesz mieć pod tym linkiem którego oczekujesz? Bardzo niewiele opisałeś... Tutaj masz je opisane http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-C++/Podstawy/Przestrzen-nazw-std/10
P-28911
malan
» 2011-03-06 16:02:13
Prawie dobrze ;p. Spójrz na ten fragment kodu:
C/C++
int a;
std::cout << "Podaj a: ";
std::cin >> a;

int b;
std::cout << "Podaj b: ";
std::cin >> b;
Widzisz różnice pomiędzy powyższym i Twoim kodem? :)