Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[WinApi] Blending?

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-09 19:50
Autor Wiadomość
vinterdo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[WinApi] Blending?
» 2011-03-08 22:45:01
Witam.

Pracuję nad nową grą i natknąłem się na problem. Chciałem zrobić menu z przyciemnioną ostatnią klatką z gry jako tłem. Fachowo mówiąc: chodzi mi o blending w WinGdi (bez plusika). Teoretycznie można zrobić pędzel kolorem z kanałem alfa i narysować wielki prostokąt na cały ekran... Teoretycznie... Cały kod działa, tylko że nie jest on przezroczysty. Zna ktoś z was rozwiązanie tego problemu? Szukałem w internecie i nic nie znalazłem. Wujek google mnie zawiódł po raz pierwszy...

Ps. Nie chodzi mi o TransparentBlt. Nie mówcie mi też że w WinGdi nie robi się gier.
P-29021
DejaVu
» 2011-03-09 01:25:17
P-29031
vinterdo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-09 19:50:45
Udało mi się z AlphaBlendem. Dziękuję za pomoc. Dla ludzi którzy być może później będą to przeglądać: jeżeli chcecie używac TransparentBlt i AlphaBlend to przed załączeniem windows.h trzeba dać:
C/C++
#define WINVER 0x500
P-29047
« 1 »
  Strona 1 z 1