[WinApi] Blending?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-09 19:50
vinterdo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[WinApi] Blending? » 2011-03-08 22:45:01 Witam.
Pracuję nad nową grą i natknąłem się na problem. Chciałem zrobić menu z przyciemnioną ostatnią klatką z gry jako tłem. Fachowo mówiąc: chodzi mi o blending w WinGdi (bez plusika). Teoretycznie można zrobić pędzel kolorem z kanałem alfa i narysować wielki prostokąt na cały ekran... Teoretycznie... Cały kod działa, tylko że nie jest on przezroczysty. Zna ktoś z was rozwiązanie tego problemu? Szukałem w internecie i nic nie znalazłem. Wujek google mnie zawiódł po raz pierwszy...
Ps. Nie chodzi mi o TransparentBlt. Nie mówcie mi też że w WinGdi nie robi się gier. |
|
DejaVu |
» 2011-03-09 01:25:17 |
|
vinterdo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-09 19:50:45 Udało mi się z AlphaBlendem. Dziękuję za pomoc. Dla ludzi którzy być może później będą to przeglądać: jeżeli chcecie używac TransparentBlt i AlphaBlend to przed załączeniem windows.h trzeba dać:
|
|
« 1 » |