Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] zakres widzenia kamery

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-12 17:40
Autor Wiadomość
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL] zakres widzenia kamery
» 2011-03-11 17:01:37
Tak jak w temacie kombinowałem z Z-bufforem ale ciągle to samo scena bardzo szybko zanika prze ruchu kamery.
Ktoś wie jaka funkcja jest za to odpowiedzialna?
Możliwe też że za duże modele renderuje ale nie wiem może jest inne wyjście.

Z góry dzięki ! (:
P-29072
DejaVu
» 2011-03-11 17:32:21
P-29074
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-11 17:59:24
niezbyt POMAGA :
C/C++
glFrustum( - 20.0, 20.0, 18.0, 20.0, 10.0, 50.0 );
gluPerspective( fovy, 100, 1.0, 50.0 );
P-29075
DejaVu
» 2011-03-11 18:14:40
To poczytaj o znaczeniu poszczególnych argumentów w wymienionych funkcjach, a nie opierasz swój program o przypadkowe wartości, które zastosowano w jakimś kursie.
P-29077
Dragonit
» 2011-03-12 10:32:23
Tu masz przykład poruszania kamerą mojego pomysłu:

http://www.gameon.hpu.pl/downloads.php?cat_id=2
P-29095
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-12 10:40:32
@dragonit mam napisaną kemere z 6poziomowym stopniem swobody.Chodzi o zanikanie obiektów na scenie (:
P-29097
Dragonit
» 2011-03-12 12:37:32
Musisz zwiększyć obszar rysowania. Niem o jakie zanikanie ci chodzi. Najlepiej jakbyś wrzucił projekt na jakiś serwer to by łatwiej było odgadnąć o co chodzi.
P-29098
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-12 16:41:16
Już se poradziłem (;
P-29104
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona