[OpenGL] zakres widzenia kamery
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-12 17:40
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL] zakres widzenia kamery » 2011-03-11 17:01:37 Tak jak w temacie kombinowałem z Z-bufforem ale ciągle to samo scena bardzo szybko zanika prze ruchu kamery. Ktoś wie jaka funkcja jest za to odpowiedzialna? Możliwe też że za duże modele renderuje ale nie wiem może jest inne wyjście.
Z góry dzięki ! (: |
|
DejaVu |
» 2011-03-11 17:32:21 |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-11 17:59:24 niezbyt POMAGA :
glFrustum( - 20.0, 20.0, 18.0, 20.0, 10.0, 50.0 ); gluPerspective( fovy, 100, 1.0, 50.0 );
|
|
DejaVu |
» 2011-03-11 18:14:40 To poczytaj o znaczeniu poszczególnych argumentów w wymienionych funkcjach, a nie opierasz swój program o przypadkowe wartości, które zastosowano w jakimś kursie. |
|
Dragonit |
» 2011-03-12 10:32:23 |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-12 10:40:32 @dragonit mam napisaną kemere z 6poziomowym stopniem swobody.Chodzi o zanikanie obiektów na scenie (: |
|
Dragonit |
» 2011-03-12 12:37:32 Musisz zwiększyć obszar rysowania. Niem o jakie zanikanie ci chodzi. Najlepiej jakbyś wrzucił projekt na jakiś serwer to by łatwiej było odgadnąć o co chodzi. |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-12 16:41:16 Już se poradziłem (; |
|
« 1 » 2 |