Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Program zawiesza się po pojawieniu się konsoli Windows

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-16 12:12
Autor Wiadomość
Skala
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML, C++] Program zawiesza się po pojawieniu się konsoli Windows
» 2011-03-19 10:43:05
Jak w temacie, biblioteka system wszystko ładnie działa.
Przy innych bibliotekach nie ma żadnych błędów (chociaż wcześniej miałem z tym problemy).
Doszedłem do momentu załączonego na obrazku:


Okno się zawiesza i nic się nie dzieje.
Co ciekawsze gra: http://www.sfml-dev.org/wiki/en/projects/explosions w identyczny sposób się zachowuje. Pojawia się konsolka, i nic zero.

Mam Windows 7 Professional 64 bit
Kompilator: VS 2008
P-29324
ThudPoland
» 2011-03-19 10:55:32
Kiedyś bawiłem się z SFML, ale może cuś poradzę. Zastanawiam się tylko nad sensem tego kodu. BO nie widzę tu żadnej interakcji, a okno zapętla się w nieskończoność. Gdzie masz interakcję typu ESCAPE albo coś typu SDL'owego SDL_Quit?

//Edit:
Patrzę na kurs SFML'a i widzę funkcję:
IsOpened()

//Edit:
Poczytaj jeszcze to:
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-C++ /Obsluga-zdarzen-klawiatura-mysz-i-inne/329
P-29325
Skala
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-19 11:00:25
Nie powinno się przypadkiem inne okno niż konsolowe?
P-29326
ThudPoland
» 2011-03-19 11:02:21
Nie wiem, spróbuj, może zadziała.
P-29327
Skala
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-19 11:05:52
Mi nie chodzi o sens kodu, tylko tak na prawdę tylko na uruchomienie okna graficznego ...
No próbuje inne przykładowe kody i również pojawia się konsolka i nic się nie dzieje
P-29328
ThudPoland
» 2011-03-19 11:13:31
Zainstaluję SFML'a, sprawdzę na VC++ 2010.
P-29329
DejaVu
» 2011-03-19 17:52:47
Konsolę musisz wyłączyć przełączając opcję w ustawieniach projektu. W przypadku Code::Blocks -> domyślnie zawsze projekt jest typu Console Application, a musi być GUI Application. W przypadku Visual C++ jest to zależne od solucji wyjściowej jaką wybierzesz. Jeżeli tworzyz od Empty Project to standardowo ustawiona jest aplikacja konsolowa i to również należy sobie zmienić w przypadku aplikacji okienkowych.
P-29360
Elaine
» 2011-03-19 20:55:27
SFML nie lubi się z kartami ATI, Laurent już od dłuższego czasu wie o tym bugu, na dniach prawdopodobnie zostanie to naprawione. Tymczasowym fiksem jest zainstalowanie starszych sterowników do karty graficznej.
P-29412
« 1 » 2 3 4
  Strona 1 z 4 Następna strona