[SFML, C++] Program zawiesza się po pojawieniu się konsoli Windows
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-16 12:12
Skala Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Program zawiesza się po pojawieniu się konsoli Windows » 2011-03-19 10:43:05 Jak w temacie, biblioteka system wszystko ładnie działa.
Przy innych bibliotekach nie ma żadnych błędów (chociaż wcześniej miałem z tym problemy).
Doszedłem do momentu załączonego na obrazku:
Okno się zawiesza i nic się nie dzieje.
Co ciekawsze gra: http://www.sfml-dev.org/wiki/en/projects/explosions w identyczny sposób się zachowuje. Pojawia się konsolka, i nic zero.
Mam Windows 7 Professional 64 bit
Kompilator: VS 2008 |
|
ThudPoland |
» 2011-03-19 10:55:32 |
|
Skala Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-19 11:00:25 Nie powinno się przypadkiem inne okno niż konsolowe? |
|
ThudPoland |
» 2011-03-19 11:02:21 Nie wiem, spróbuj, może zadziała. |
|
Skala Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-19 11:05:52 Mi nie chodzi o sens kodu, tylko tak na prawdę tylko na uruchomienie okna graficznego ... No próbuje inne przykładowe kody i również pojawia się konsolka i nic się nie dzieje |
|
ThudPoland |
» 2011-03-19 11:13:31 Zainstaluję SFML'a, sprawdzę na VC++ 2010. |
|
DejaVu |
» 2011-03-19 17:52:47 Konsolę musisz wyłączyć przełączając opcję w ustawieniach projektu. W przypadku Code::Blocks -> domyślnie zawsze projekt jest typu Console Application, a musi być GUI Application. W przypadku Visual C++ jest to zależne od solucji wyjściowej jaką wybierzesz. Jeżeli tworzyz od Empty Project to standardowo ustawiona jest aplikacja konsolowa i to również należy sobie zmienić w przypadku aplikacji okienkowych. |
|
Elaine |
» 2011-03-19 20:55:27 SFML nie lubi się z kartami ATI, Laurent już od dłuższego czasu wie o tym bugu, na dniach prawdopodobnie zostanie to naprawione. Tymczasowym fiksem jest zainstalowanie starszych sterowników do karty graficznej. |
|
« 1 » 2 3 4 |