Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Irrlicht faceculling

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-01 20:55
Autor Wiadomość
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Irrlicht faceculling
» 2011-03-30 20:12:38
Witam,
tak jak w temacie mam problem z ukrywaniem ścian dokładnie tan sam problem jest tu:
http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=18166.0
niestety bez rozwaiązania wiec moje pytanie brzmi jak wyłączyć faceculling(front i back)?
P-30008
DejaVu
» 2011-03-30 22:40:06
Ze źródeł irrlichta wynika, że:
C/C++
// back face culling

if( resetAllRenderStates || lastmaterial.BackfaceCulling != material.BackfaceCulling )
{
    if( material.BackfaceCulling )
         glEnable( GL_CULL_FACE );
    else
         glDisable( GL_CULL_FACE );
   
}

A to dodatkowe informacje o GL_CULL_FACE:
http://www.opengl.org/discussion_boards/ubbthreads.php ?ubb=showflat&Number=275139
P-30017
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-01 16:14:01
No nie wiem po ustawieniu w właściwościach materiału że nie chce ani front ani back face culling'u tj.
C/C++
object->getMaterial( 0 ).FrontFaceCulling = false;
object->getMaterial( 0 ).BackFaceCulling = false;
(może w kodzie być błąd,pisany z głowy)
ciągle jeśli patrze na tył obiektu który jest np.zwykłą ścianą płaską(czworokąt,plane) to nie widze jej tyłu,tylko przód.):
P-30099
DejaVu
» 2011-04-01 20:55:53
Może zła kolejność rysowania wierzchołków? Poza tym jeżeli front = false i back = false to znaczy, że co? Nic? :) Jednolity kolor?
P-30141
« 1 »
  Strona 1 z 1