Irrlicht faceculling
Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-01 20:55
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Irrlicht faceculling » 2011-03-30 20:12:38 Witam, tak jak w temacie mam problem z ukrywaniem ścian dokładnie tan sam problem jest tu: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=18166.0 niestety bez rozwaiązania wiec moje pytanie brzmi jak wyłączyć faceculling(front i back)? |
|
DejaVu |
» 2011-03-30 22:40:06 |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-01 16:14:01 No nie wiem po ustawieniu w właściwościach materiału że nie chce ani front ani back face culling'u tj. object->getMaterial( 0 ).FrontFaceCulling = false; object->getMaterial( 0 ).BackFaceCulling = false; (może w kodzie być błąd,pisany z głowy) ciągle jeśli patrze na tył obiektu który jest np.zwykłą ścianą płaską(czworokąt,plane) to nie widze jej tyłu,tylko przód.): |
|
DejaVu |
» 2011-04-01 20:55:53 Może zła kolejność rysowania wierzchołków? Poza tym jeżeli front = false i back = false to znaczy, że co? Nic? :) Jednolity kolor? |
|
« 1 » |