Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] fatal error LNK1107: invalid or corrupt file: cannot read at 0x2A8

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-07 18:01
Autor Wiadomość
Broxi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] fatal error LNK1107: invalid or corrupt file: cannot read at 0x2A8
» 2011-04-06 22:08:02
Witam, jestem początkujący w SFML i się zaczynam tego uczyć i mam błąd ponieważ nie chce się skompilować

C/C++
#include <SFML/Window.hpp>

int main()
{
    sf::Window okienko( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "trolololooo" sf::Style::Fullscreen );
    while( okienko.IsOpened() )
    {
        okienko.Display();
    }
    return 0;
}

1>------ Build started: Project: bla, Configuration: Debug Win32 ------
1>Compiling...
1>bla.cpp
1>Linking...
1>sfml-window.dll : fatal error LNK1107: invalid or corrupt file: cannot read at 0x2A8
1>Build log was saved at "file://c:\Users\Rafał\Desktop\C++ - własne\bla\bla\Debug\BuildLog.htm"
1>bla - 1 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
P-30387
malan
» 2011-04-06 22:40:25
Dla Debug .dll z literką 'd' (sfml-window-d.dll) ;)
P-30388
Broxi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-06 22:43:32
teraz mam inny bład
1>sfml-window-d.dll : fatal error LNK1107: invalid or corrupt file: cannot read at 0x310
P-30389
malan
» 2011-04-06 22:46:39
A zalinkowałeś w ogóle liby (.lib)?
P-30391
Broxi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-06 22:48:25
robiłem wszystko tak jak tu jest opisane http://www.sfml-dev.org/tutorials/1.6/start-vc.php

program ten mi działa a ten co jest tu na forum to nie :>

takie pytanie możesz do mnie napisać na gg szybciej by się pisało :> nr--->  6201719
P-30392
DejaVu
» 2011-04-06 23:17:32
Chciałbym zauważyć, że na screenach jest omówiona wersja Release, a Ty zapewne wbiłeś to samo w trybie Debug, więc nie dziw się, że nie działa skoro linkujesz złe pliki do wersji Debug.
P-30393
malan
» 2011-04-06 23:19:17
www.sfml-dev.org/forum - kolega z takim samym problemem ;). Na moje, to po prostu źle zalinkowałeś.
Dodaj to do linkera i powinno działać:
sfml-main-d.lib;
sfml-system-d.lib;
sfml-window-d.lib
Wydaje mi się, że problem jest na tyle prosty, że nie trzeba go omawiać przez GG ;)
P-30394
Broxi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-07 07:02:23
Teraz dałem w Release i mam inne błędy

1>bla.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: virtual __thiscall sf::Window::~Window(void)" (??1Window@sf@@UAE@XZ) referenced in function _main
1>bla.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall sf::Window::Display(void)" (?Display@Window@sf@@QAEXXZ) referenced in function _main
1>bla.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: bool __thiscall sf::Window::IsOpened(void)const " (?IsOpened@Window@sf@@QBE_NXZ) referenced in function _main
1>bla.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __thiscall sf::Window::Window(class sf::VideoMode,class std::basic_string<char,struct std::char_traits<char>,class std::allocator<char> > const &,unsigned long,struct sf::WindowSettings const &)" (??0Window@sf@@QAE@VVideoMode@1@ABV?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@KABUWindowSettings@1@@Z) referenced in function _main
1>bla.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __thiscall sf::VideoMode::VideoMode(unsigned int,unsigned int,unsigned int)" (??0VideoMode@sf@@QAE@III@Z) referenced in function _main
P-30396
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona