[SFML] Prowizoryczna "grawitacja"
Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-10 16:17
Silxen Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Prowizoryczna "grawitacja" » 2011-04-10 16:06:06 Witam. Stworzyłem sobie taki oto warunek: if(p1.GetPosition.y < 20) { p1.Move(0, -4); } I błąd, który mnie zaskoczył wygląda następująco: C:\Users\Kamil\Desktop\C++\game\main.cpp|40|error: 'p1.sf::Drawable::GetPosition' does not have class type| Zaskoczył mnie, ponieważ Code::Blocks sam podpowiadał co mam wpisać ;) Proszę o pomoc bo nie wiem jak i czemu, skoro chcę pobrać pozycję y i sprawdzić czy nie jest mniejsza od 20.. Pozdrawiam. |
|
malan |
» 2011-04-10 16:11:23 Never mind... ;) |
|
WiecznyWem |
» 2011-04-10 16:15:41 p1.GetPosition.y brakuje nawiasu p1.GetPosition().y |
|
Silxen Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-10 16:17:50 Dzięki WiecznyWem. Przypominam Ci o konkursie do którego się zgłosiłeś :P Bo jak na razie ostatni jesteś ;)
Jak nie wiesz o co chodzi to się Mazzira spytaj :D |
|
« 1 » |