Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z zadaniem domowym z lekcji 16.

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-20 20:27
Autor Wiadomość
wojtas1993a
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z zadaniem domowym z lekcji 16.
» 2011-04-20 19:04:33
Witam.
Moj problem polega na tym ze nie moge załapac jak to Jak skonstruować mogl by ktos wyyłumaczyc? Powierzchownie oczywiscie.
Z gory dzieki.
P-31303
szyx_yankez
» 2011-04-20 19:16:13
Po przeczytaniu 16-nastu lekcji powinieneś umieć taki projekt zrealizować.
Jeżeli nie wiesz jak taki program wykonać to znaczy, że masz poważne braki i powinieneś powtórzyć cały kurs od początku.
P-31305
Mrowqa
» 2011-04-20 19:20:11
Najpierw za pomocą funkcji rand losujesz liczbę. Deklarujesz dodatkowo zmiennie oznaczające numer strzału użytkownika oraz zmienna na liczbę wprowadzaną przez niego. W pętli, np.
C/C++
for( /*puste, chyba ze tu definiujesz nr strzalu*/; wprowadzona != wylosowana /* mozesz np zrobic tez zmienna bool :P */; nr_strzalu++ )
{
    if( wprowadzona < wylosowana ) cout << "Licza za duza, spróbuj jeszcze raz";
    // i kolejne warunki ... oraz: cin >> wprowadzona;
}
cout << "Liczba strzalow: " << nr_strzalu;
To taki sobie pomocniczy kod, chyba wiesz o co chodzi ;)
Mam nadzieję, że pomogłem :D

EDIT:
Kolega wyżej ma rację. RADZĘ Z TEGO WYŻEJ SKORZYSTAĆ TYLKO W WYPADKU, GDY NAPRAWDĘ NIE DASZ RADY - A DASZ RADĘ ;D

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-31306
wojtas1993a
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-20 20:10:20
jezeli nie dam rady to posłucham i zaczne od nowa ale czy musze wszystko? bo inne zadania zrobilem jak w poleceniu.
P-31313
Elano92
» 2011-04-20 20:16:04
podaj treść zadania i czego nie rozumiesz ?
P-31316
wojtas1993a
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-20 20:20:49
Zadanie domowe
 Twoim zadaniem domowym jest napisanie prostej gry, która ma działać następująco:
1. Program losuje liczbę z przedziału od 1 do 1000.
2. Użytkownik zgaduje liczbę, która została wylosowana.
3. Jeżeli podana liczba jest za duża (za mała) gra wypisuje stosowny komunikat i powraca do kroku 2.
4. Jeżeli gracz trafi liczbę wylosowaną to progam kończy działanie, wypisując na ekran wylosowaną liczbę oraz liczbę 'strzałów', które oddał gracz.
Gra ma być zabezpieczona przed możliwością wprowadzenia błędnych wartości liczbowych.

Nie moge rozkminic jak to napisac meczylem sie od 10 do 16 i nic:/ Czytalem Duzo razy 16 lekcje i nic:/ Nie chce zeby mi to ktos napisał tylko lekko pomógl w stworzeniu tego kodu:/
P-31317
Elano92
» 2011-04-20 20:27:00
Napisz to w takiej kolejności :

[1] Program losuje liczby z przedziału 1-1000
[2] Póżniej podaj a,podajesz a
[3] Ifem porównaj liczby , jeżeli nie trafiłeś wróć do początku . Polecam (Do While)
[4] dodaj zmienną = 0 , i podaj podawaniem swojej liczby zadeklaruj ją jako np.licznik++,a póżniej ją wypisz i to będzie liczba twoich prób.

W razie czego gg 1089878
P-31318
« 1 »
  Strona 1 z 1