Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z odpaleniem programu

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-29 21:59
Autor Wiadomość
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z odpaleniem programu
» 2011-04-29 19:45:38
Hej
Uzywam DirectX'a i chcialem was poprosic o sprawdzenie czy odpala wam sie za kazdym razem ta pseudogra?(jeszcze niemozliwa do gry :P):
http://lockerz-go.netai.net/Nowy folder.rar

Narazie powinny dzialac tylko opcje settings i championship 1 vs 1.

Na moim Windowsie XP jesli odpalam program z .exe to crashuje gdy na ekranie wyswietlam czcionke (czyli np opcja settings lub championship 1vs1) ale program odpala sie zawsze... Natomiast gdy odpalam przy pomocy swojego IDE visual c++ to wszystko ladnie dziala, i czcionka sie wyswietla i odpala sie za kazdym razem w release. Gdy debuguje to wywala jednak bledy ktorych w ogole nie rozumiem ;/
Na windows 7 natomiast w programie odpalanym z exe czcionka sie wyswietla dobrze ale program czasami sie odpala a czasami nie i wywala error...
Pytania:
1.Czym moglyby byc spowodowane takie niezgodnosci? Mogloby to byc z powodu nie kasowania wszystkich wskaznikow na koncu programu?
2. Moze to byc wina mojego systemu ze czcionka sie nie wyswietla z programu uruchomionego bezposrednio z exe? bo gdy program kompiluje w moim Ide to sie wyswietla. Moge miec schrzanionego DirectX'a?
P-32252
pekfos
» 2011-04-29 19:55:32
Gdy debuguje to wywala jednak bledy ktorych w ogole nie rozumiem ;/
aa, chodzi ci o.. o nie! moja kula do jasnowidzenia zaczęła śnieżyć niczym polsat i nie mogę doczytać twojego logu kompilacji!
P-32255
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-29 20:01:46
:P ok tutaj 1 czesc bledow(Jesli znasz sie na visual c++ to pod "Autos"):
- &Input::Obj 0x00401120 "j˙hn†D" char *
106 'j' char
- this 0x00000000 {d3dObject=??? d3dDevice=??? VertexBuffer=??? ...} Graphics * const
d3dObject CXX0017: Error: symbol "" not found
d3dDevice CXX0030: Error: expression cannot be evaluated
VertexBuffer CXX0017: Error: symbol "" not found
IndexBuffer CXX0017: Error: symbol "" not found
2 czesc bledow(pod Call stack):

  ntdll.dll!7c90120e()
  [Frames below may be incorrect and/or missing, no symbols loaded for ntdll.dll]
  ntdll.dll!7c96ee31()
  ntdll.dll!7c96f26e()
  ntdll.dll!7c970456()
  ntdll.dll!7c94bafc()
  d3d9.dll!4fd90404()
  d3d9.dll!4fd86e40()
  LF.exe!D3DXCore::CSprite::OnResetDevice()  + 0x7d bytes C++
  LF.exe!D3DXCore::CSprite::Initialize()  + 0x273 bytes C++
  0012fb14()
  usp10.dll!74d55ea3()
  usp10.dll!74d55f8b()
  usp10.dll!74d55f94()
  usp10.dll!74d53db0()
  LF.exe!D3DXCore::CFont::Initialize()  + 0x6b4 bytes C++
  LF.exe!_D3DXCreateFontIndirectA@12()  + 0x4c bytes C++
  LF.exe!_D3DXCreateFontA@48()  + 0x74 bytes C++
> LF.exe!Graphics::InitFont()  Line 91 C++
  msvcr90.dll!785438b3()
  msvcr90.dll!785438c5()
  LF.exe!__tmainCRTStartup()  Line 574 + 0x1d bytes C
  kernel32.dll!7c817077()
P-32260
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-29 21:59:33
... Glupi jestem to fakt :P ale z tych errorów debuggera nigdy bym nie wpadl na to co bylo zle w moim programie. Ustawilem swoj kompilator zeby sciagal windows symbols i dostawalem lepsze wyniki z debuggera. Okazalo sie ze zle kasowalem vectory :P
P-32272
« 1 »
  Strona 1 z 1