WinAPI wczytywanie *.png
Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-01 22:42
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
WinAPI wczytywanie *.png » 2011-04-30 15:54:46 Witam, chciał bym napisać prostą grę w WinAPI i tu pojawia się problem chciał bym z pliku *.png wczytać grafikę. Głównie zależy mi na obsłudze całego okna tak jak w WinAPI. Mógł by mi ktoś coś doradzić ? |
|
kamillo121 |
» 2011-04-30 17:25:19 Legenda głosi, że kiedyś ktoś użył wyszukiwarki... Głównie zależy mi na obsłudze całego okna tak jak w WinAPI
|
Oczekujesz, że poddamy ci nazwę innej biblioteki czy rozwiązania problemu: jak wczytać png ? |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-30 18:13:05 Najlepiej implementacji funkcji na wczytanie i wyświetlenie, aha i może frytki do tego :] #edit Zapomniałem o najważniejszym (nie hamburger :] ) szukałem trochę i nic przyzwoitego nie znalazłem. |
|
Savail |
» 2011-05-01 21:34:27 jak chcesz pisac gry to skoro juz uzywasz winapi to i za DirectX'a sie wez, tak jak ja :D. Funkcja wczytujaca wiekszosc plikow graficznych w tym tez .png to D3DXCreateTextureFromFile badz D3DXCreateTextureFromFileEx. To ktorej funkcji uzyjesz zalezy od tego czy chcesz miec obrazki z jakimkolwiek rozmiarem czy tylko potęgi 2. Jak sie wtajemniczysz to bedziesz wiedzial :P |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-01 22:42:42 Uczyłem się OpenGL, ale na razie stanąłem. Zacząłem się uczyć Allegro5. Osobiście to nie lubię DirectX za to że przez cały czas przebudowują go i nie wiem czego się uczyć, starej 9 czy nowej 11 do której trudno znaleźć dobry tutorial. Niedługo wyjdzie jeszcze 12. |
|
« 1 » |