Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

WinAPI wczytywanie *.png

Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-01 22:42
Autor Wiadomość
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
WinAPI wczytywanie *.png
» 2011-04-30 15:54:46
Witam, chciał bym napisać prostą grę w WinAPI i tu pojawia się problem chciał bym z pliku *.png wczytać grafikę. Głównie zależy mi na obsłudze całego okna tak jak w WinAPI.
Mógł by mi ktoś coś doradzić ?
P-32317
kamillo121
» 2011-04-30 17:25:19
Legenda głosi, że kiedyś ktoś użył wyszukiwarki...



 Głównie zależy mi na obsłudze całego okna tak jak w WinAPI
Oczekujesz, że poddamy ci nazwę innej biblioteki czy rozwiązania problemu: jak wczytać png ?
P-32327
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-30 18:13:05
Najlepiej implementacji funkcji na wczytanie i wyświetlenie, aha i może frytki do tego :]
#edit
Zapomniałem o najważniejszym (nie hamburger :] ) szukałem trochę i nic przyzwoitego nie znalazłem.
P-32336
Savail
» 2011-05-01 21:34:27
jak chcesz pisac gry to skoro juz uzywasz winapi to i za DirectX'a sie wez, tak jak ja :D. Funkcja wczytujaca wiekszosc plikow graficznych w tym tez .png to D3DXCreateTextureFromFile badz D3DXCreateTextureFromFileEx. To ktorej funkcji uzyjesz zalezy od tego czy chcesz miec obrazki z jakimkolwiek rozmiarem czy tylko potęgi 2. Jak sie wtajemniczysz to bedziesz wiedzial :P
P-32412
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-01 22:42:42
Uczyłem się OpenGL, ale na razie stanąłem. Zacząłem się uczyć Allegro5. Osobiście to nie lubię DirectX za to że przez cały czas przebudowują go i nie wiem czego się uczyć, starej 9 czy nowej 11 do której trudno znaleźć dobry tutorial. Niedługo wyjdzie jeszcze 12.
P-32416
« 1 »
  Strona 1 z 1