Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++, Allegro5] Wyświetlanie bitmap

Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-29 09:30
Autor Wiadomość
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++, Allegro5] Wyświetlanie bitmap
» 2011-05-29 09:30:05
Męcze się z tym już 2 dzień i nadal nie wiem co jest nie tak :/ Errora żadnego nie ma, lecz po prostu aplikacja się wywala. Spr Debuggerem gdzie, i wyszło, że przy rysowaniu głównego bohatera:

C/C++
// all.h
int il_graczy = 1;

// player.h
class Player
{
public:
    ALLEGRO_BITMAP * img;
    int x, y;
} hero[ 6 ];

void CreatePlayer()
{
    if( il_graczy == 0 )
         hero[ 0 ].img = al_load_bitmap( "media/czolg_1.bmp" );
   
    if( il_graczy == 1 )
         hero[ 1 ].img = al_load_bitmap( "media/czolg_2.bmp" );
   
    if( il_graczy == 2 )
         hero[ 2 ].img = al_load_bitmap( "media/czolg_3.bmp" );
   
    if( il_graczy == 3 )
         hero[ 3 ].img = al_load_bitmap( "media/czolg_4.bmp" );
   
    if( il_graczy == 4 )
         hero[ 4 ].img = al_load_bitmap( "media/czolg_5.bmp" );
   
    if( il_graczy == 5 )
         hero[ 5 ].img = al_load_bitmap( "media/czolg_6.bmp" );
   
}

void SeePlayer()
{
    for( int i = 0; i < il_graczy; i++ )
         al_draw_bitmap( hero[ i ].img, i * 50, 100, 0 ); // TUTAJ APLIKACJA WYWALA
   
}

Nie wiem dlaczego aplikacja się wywala... w menu zmieniam sobie wartość zmiennej il_graczy pomiędzy 1 a 6, a następnie chcę wyświetlić tyle bitmap ile wynosi właśnie ta zmienna. Aha, bitmapy są, ścieżki itd.. są poprawne.



#Ehhh...jak wstawiam na forum to od razu znajduje rozwiązanie b.często... Więc sorki za następny temat. Po prostu źle ładowałem bitmapy (ładowałem tylko jedną, zamiast wszystkich :p)
P-33615
« 1 »
  Strona 1 z 1