Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

podział tekstur w grze 2d

Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-01 16:54
Autor Wiadomość
kizia
Temat założony przez niniejszego użytkownika
podział tekstur w grze 2d
» 2011-06-01 14:40:45
Witam, zacząłem robić gre 2d i mam jeden problem. Chodzi i cechy każdej kratki na mapie. Czy mam zrobić jedną klase i w niej wszystkie możliwe cechy, czy może zastosować jakieś dziedziczenie czy jak?
Jak to podzielić na  drzewa, itemy, podłogi itp ? xD
P-33731
absflg
» 2011-06-01 14:57:47
Odpowiem ci przewrotnie: jak chcesz. To twoja sprawa jak projektujesz własny program.
P-33733
DejaVu
» 2011-06-01 15:35:58
@up: true :)
P-33734
SeaMonster131
» 2011-06-01 16:46:11
Ja tam zawsze robię tak:
mam np 3 mapy (tablice 2-wymiarowe liczb) - 1 mapa odpowiedzialna jest za teren (trawa, ziemia itd), 2 mapa za wyświetlanie roślinności, a 3 mapa za obiekty. Wyświetlam w kolejności 1. mapa, na to 2. mapa, na to 3. mapa. I spisuje mi sie to b.dobrze, ale jak powiedzieli @up to od Ciebie zależy jak to rozwiążesz :)
P-33736
kizia
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-06-01 16:47:13
a jakieś inne rozwiązanie? Bo to że każda kratka ma wszystkie cechy jest zbyt prostackie i wgl nieefektowne. A nie mam pomysłu jak to rozegrać :D
P-33737
kizia
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-06-01 16:51:47
aaa kolizje sprawdzasz dla mapy 1 i 2 czy jak?
P-33738
SeaMonster131
» 2011-06-01 16:54:57
To zależy już co chcę (chcesz) osiągnąć :)
P-33739
« 1 »
  Strona 1 z 1