Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML Kąty

Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-30 21:06
Autor Wiadomość
LukiPRO
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML Kąty
» 2011-06-27 10:01:12
dobra poradziłem sobie z tym ale teraz inny problem

Tutaj macie exe.
W się chodzi myszką się skręca. (trzeba przytrzymać lewy przycisk)

http://www.mediafire.com/?pu835kwoo6g3orl

Co jest źle w tym że są takie zacięcia podczas skręcania?

spriteLudzikUp.Move( - sin( spriteLudzikUp.GetRotation() ) *- 150 * Okno.GetFrameTime(), - cos( spriteLudzikUp.GetRotation() ) *- 150 * Okno.GetFrameTime() );
P-34780
szyx_yankez
» 2011-06-27 16:38:35
Może spróbuj tą metodą:
C/C++
#include <cmath>
float Angle = atan2( Player.y - Mouse.y, Player.x - Mouse.x ) * 180 / M_PI; // + - 90,
Jako wynik dostaniesz kąt( w stopniach) o jaki powinna obrócić sie postać.


Example


P-34790
LukiPRO
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-06-30 21:06:27
w allegro trochę inaczej jest
dzięki za pomoc ale już sam to zrobiłem

zamiast
spriteLudzikUp.Move( - sin( spriteLudzikUp.GetRotation() ) *- 150 * Okno.GetFrameTime(), - cos( spriteLudzikUp.GetRotation() ) *- 150 * Okno.GetFrameTime() );

użyłem

spriteLudzikUp.Move( cos( spriteLudzikUp.GetRotation() * M_PI / 180 ) / 30, sin( spriteLudzikUp.GetRotation() * M_PI / 180 ) / - 30 );

zamykam
P-35060
« 1 »
  Strona 1 z 1