Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Winsock, C++] Odebrany tekst to chińskie znaczki

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-16 12:14
Autor Wiadomość
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Winsock, C++] Odebrany tekst to chińskie znaczki
» 2011-07-16 11:32:18
Zacząłem się powoli uczyć winsocka no i jakoś to powoli mi idzie.. Napisałem sobie serwer i klienta, serwer wysyła ciągle wiadomość do klienta a klient ją odbiera. Po naciśnięciu spacji powinna się wyświetlić ta wiadomość, lecz niestety zamiast niej są jakieś "chińskie znaczki".

C/C++
//SERWER

while( 1 )
{
    iAddrSize = sizeof( client );
    sClient = accept( sListen,( sockaddr * ) & client, & iAddrSize );
   
    cout << "\n----------------------\nUzytkownik polaczony: " << inet_ntoa( client.sin_addr ) << ":" << ntohs( client.sin_port ) << endl;
   
   
    char * wyslij = "x: 100;  y: 200;";
    send( sClient, wyslij, 1000, 0 );
   
    closesocket( sClient );
}

C/C++
//KLIENT
while( 1 )
{
    char * pozycja;
    recv( sClient, pozycja, 1000, 0 );
   
    if( GetAsyncKeyState( VK_SPACE ) && !klik )
    {
        cout << endl << pozycja << endl;
       
        klik = true;
    }
    if( !GetAsyncKeyState( VK_SPACE ) && klik )
         klik = false;
   
    if( GetAsyncKeyState( VK_ESCAPE ) )
         break;
   
}

Dlaczego pojawiają mi się te chińskie znaczki zamiast wiadomości?
P-36060
malan
» 2011-07-16 12:07:00
char * pozycja;
? :) Podejrzanie mi to wygląda...
P-36063
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-16 12:14:07
A dzięki @malan hehe :)
Dałem:
C/C++
char pozycja[ 1000 ];
recv( sClient, pozycja, 1000, 0 );
i działa :)
P-36065
« 1 »
  Strona 1 z 1