Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Chmura punktów w OpenGL

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-29 02:42
Autor Wiadomość
bartez1000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Chmura punktów w OpenGL
» 2011-07-27 23:45:06
Witam!
Mam taki problem:
Mam pewien zbiór punktów. Znam ich trzy wymiary i kolor. W jaki sposób w OpenGl stworzyć trójwymiarową chmurę punktów którą potem mogę obracać itd?

P-37405
akwes
» 2011-07-27 23:46:24
Pytasz o konkretny kod czy o metodykę systemu cząstkowego?
P-37406
DejaVu
» 2011-07-28 12:23:05
C/C++
glBegin( GL_POINTS );
for(;; )
{
    glColor3i( r, g, b );
    glVertex( x, y, z );
}
glEnd();
P-37434
dmx81
» 2011-07-29 02:42:34
no a najlepiej utworzyc sobie jakas klase, jakis kontener, a tak to dzialasz jak zwykle - kazdy punkt traktujesz jako wierzcholek :) tylko ze nie laczysz ich w linie, trojkaty itd, ale jak wyzej masz pokazane, poprostu rysujesz punkty. Jesli cokolwiek juz narysowales w OGL'u, to w sumie "pestka" :) jesli rysowales kostke, to juz operowales na "chmurze" uporzadkowanych punktow, ktore laczyles dodatkowo liniami

co innego, jesli chodzi ci o systemy czastek, to proponuje poczytac o tym na internecie, bo temat obszerny, ale bardzo ciekawy - symulacje ognia, deszczu, mgly i co tam sobie sam nie wymyslisz (rzucanie czarow np)
P-37505
« 1 »
  Strona 1 z 1