Mrowqa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[WinAPI] Szybkie ustawienie wielkiej ilości danych w kontrolce EDIT ... » 2011-07-28 20:36:40 Witam!
Wiem, że to nie najlepszy pomysł... Jest jakiś szybszy sposób niż SetWindowText?? Albo jakaś inna sprawdzona metoda ? Myślałem nad innym wątkiem ... (by nie przycinać głównego wątku...). Usprawniam swoją beznadziejną (to moja pierwsza w WinAPI, więc i tak jestem zadowolony :P) aplikację.
PS Iname - tak, to Twoja sprawka :D Choć i tak nie spodziewałem się lepszej opinii... (profesjonalista krytykuje amatora...)
Pozdrawiam, Mrowqa |
|
DejaVu |
» 2011-07-29 02:50:56 Powodzenia :P Przykład kontrolki EDIT masz w notatniku :) Czy on sobie radzi z dużą ilością tekstu? To zależy kto co nazywa 'dużo' :) |
|
Mrowqa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-29 13:56:20 Dzięki :) Widziałem kontrolkę EDIT w notatniku i jest ona zaskakująco szybka... Ja jak próbuje wczytać plik 4MB (ułamek sekundy - funkcje WinAPI to potęga :D pod windowsem oczywiście :D), ale potem jak chcę ustawić ten tekst to muszę poczekać nawet kilkadziesiąt sekund... a notatnik? On od razu ten tekst wyświetla (sekunda, dwie). Zauważyłem, że tam tekst na bieżąco się dodaje. Szukałem tego sporo w internecie wczoraj, ale nic nie znalazłem ;/ Jakby ktoś wiedział jak to zrobić i by się podzielił to będę wdzięczny :)
PS ile to dużo? Kontrolkę ustawiłem na 2mld znaków bez jednego, czyli prawie 2GB :P
/edit: W wersji Release niecałe 4MB tekstu wyświetlało się 16,5sek... Trochę denerwujące to jest, ale nie wiem jak to przyspieszyć (przynajmniej wczytywanie pliku przyspieszyłem :P).
Pozdrawiam, Mrowqa |
|
akwes |
» 2011-07-29 14:35:04 Może faktycznie wyświetlaj to co widać? Na przykład gra nie wyświetla całej mapy, tylko widoczny obszar ;) |
|
m4tx |
» 2011-07-29 14:41:55 On od razu ten tekst wyświetla (sekunda, dwie) |
Taaaa... "sekunda, dwie" to rzeczywiście jest "od razu"... Porównaj sobie takiego Notatnika chociażby z Notepadem++ - on otwarłby taki plik natychmiastowo. I nie mów mi, że WinAPI jest szybkie - bo to najwolniejsza biblioteka pozwalająca stworzyć GUI, jaką znam... |
|
Mrowqa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-29 15:11:13 Może faktycznie wyświetlaj to co widać? Na przykład gra nie wyświetla całej mapy, tylko widoczny obszar ;) |
Powiedz mi tylko jak... Taaaa... "sekunda, dwie" to rzeczywiście jest "od razu"... w porównaniu do mojego programu to jest od razu :D wiem, wiem, złego słowa użyłem... I nie mów mi, że WinAPI jest szybkie - bo to najwolniejsza biblioteka pozwalająca stworzyć GUI, jaką znam... a nie jest szybkie? Co ma czas tworzenia GUI do prędkości działania tego GUI? |
|
|
m4tx |
» 2011-07-29 15:56:55 Tylko że ja nie mówiłem o prędkości tworzenia GUI, tylko o ogólnej jego prędkości - zarówno tworzenia, jak i działania. |
|
Mrowqa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-29 16:04:05 Pierwsze słyszę o ogólnej prędkości... Dla mnie liczy się efekt :) Zawsze się staram, choć nie zawsze wychodzi to czego chcę ;/ Ten temat to przykład :P
/edit: moje rozwiązanie (tymczasowe?) - globalny bufor dla tej kontrolki, gdy wczytywany plik przekroczy X bajtów, to w kontrolce jest wyświetlane tylko info o tym tekście. To chyba najlepsze rozwiązanie... (nie jestem profesjonalistą, ale chcę ustabilizować Mrowqa Text Codera i przy okazji zdjąć niektóre limity) |
|
« 1 » 2 |