Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[WinAPI] Szybkie ustawienie wielkiej ilości danych w kontrolce EDIT ...

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-29 16:23
Autor Wiadomość
Mrowqa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[WinAPI] Szybkie ustawienie wielkiej ilości danych w kontrolce EDIT ...
» 2011-07-28 20:36:40
Witam!

Wiem, że to nie najlepszy pomysł...
Jest jakiś szybszy sposób niż SetWindowText?? Albo jakaś inna sprawdzona metoda ? Myślałem nad innym wątkiem ... (by nie przycinać głównego wątku...). Usprawniam swoją beznadziejną (to moja pierwsza w WinAPI, więc i tak jestem zadowolony :P) aplikację.

PS Iname - tak, to Twoja sprawka :D Choć i tak nie spodziewałem się lepszej opinii... (profesjonalista krytykuje amatora...)

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-37456
DejaVu
» 2011-07-29 02:50:56
Powodzenia :P Przykład kontrolki EDIT masz w notatniku :) Czy on sobie radzi z dużą ilością tekstu? To zależy kto co nazywa 'dużo' :)
P-37506
Mrowqa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-29 13:56:20
Dzięki :)
Widziałem kontrolkę EDIT w notatniku i jest ona zaskakująco szybka... Ja jak próbuje wczytać plik 4MB (ułamek sekundy - funkcje WinAPI to potęga :D pod windowsem oczywiście :D), ale potem jak chcę ustawić ten tekst to muszę poczekać nawet kilkadziesiąt sekund... a notatnik? On od razu ten tekst wyświetla (sekunda, dwie). Zauważyłem, że tam tekst na bieżąco się dodaje. Szukałem tego sporo w internecie wczoraj, ale nic nie znalazłem ;/
Jakby ktoś wiedział jak to zrobić i by się podzielił to będę wdzięczny :)

PS ile to dużo? Kontrolkę ustawiłem na 2mld znaków bez jednego, czyli prawie 2GB :P

/edit:
W wersji Release niecałe 4MB tekstu wyświetlało się 16,5sek... Trochę denerwujące to jest, ale nie wiem jak to przyspieszyć (przynajmniej wczytywanie pliku przyspieszyłem :P).

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-37522
akwes
» 2011-07-29 14:35:04
Może faktycznie wyświetlaj to co widać?
Na przykład gra nie wyświetla całej mapy, tylko widoczny obszar ;)
P-37523
m4tx
» 2011-07-29 14:41:55
On od razu ten tekst wyświetla (sekunda, dwie)

Taaaa... "sekunda, dwie" to rzeczywiście jest "od razu"... Porównaj sobie takiego Notatnika chociażby z Notepadem++ - on otwarłby taki plik natychmiastowo. I nie mów mi, że WinAPI jest szybkie - bo to najwolniejsza biblioteka pozwalająca stworzyć GUI, jaką znam...
P-37525
Mrowqa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-29 15:11:13
Może faktycznie wyświetlaj to co widać?
Na przykład gra nie wyświetla całej mapy, tylko widoczny obszar ;)
Powiedz mi tylko jak...
Taaaa... "sekunda, dwie" to rzeczywiście jest "od razu"...
w porównaniu do mojego programu to jest od razu :D wiem, wiem, złego słowa użyłem...
I nie mów mi, że WinAPI jest szybkie - bo to najwolniejsza biblioteka pozwalająca stworzyć GUI, jaką znam...
a nie jest szybkie? Co ma czas tworzenia GUI do prędkości działania tego GUI?
P-37529
m4tx
» 2011-07-29 15:56:55
Tylko że ja nie mówiłem o prędkości tworzenia GUI, tylko o ogólnej jego prędkości - zarówno tworzenia, jak i działania.
P-37540
Mrowqa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-29 16:04:05
Pierwsze słyszę o ogólnej prędkości... Dla mnie liczy się efekt :) Zawsze się staram, choć nie zawsze wychodzi to czego chcę ;/ Ten temat to przykład :P

/edit:
moje rozwiązanie (tymczasowe?) - globalny bufor dla tej kontrolki, gdy wczytywany plik przekroczy X bajtów, to w kontrolce jest wyświetlane tylko info o tym tekście. To chyba najlepsze rozwiązanie... (nie jestem profesjonalistą, ale chcę ustabilizować Mrowqa Text Codera i przy okazji zdjąć niektóre limity)
P-37541
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona