Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML - narzędzie do odczytywania FPS'a

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-02 19:50
Autor Wiadomość
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML - narzędzie do odczytywania FPS'a
» 2011-08-01 23:33:47
Witam. Do tej pory, kiedy patrzyłem, w jakim czasie 1 klatka generuje się w mojej grze używałem konsoli:D, Wygodny sposób, ale do mojego nowego projektu dołączyłem "-mwindows". (połączyłem SFML z WinAPI). Dołączenie tego do projektu oprócz tego, że powoduje brak błędów linkera (np. GetStock object does not declared) to ignoruje konsolę. Powoduje to, że nie mogę już używać tego sposobu.

Są jakieś programy do mierzenia FPS'a? Jak, tak, to jakie polecacie. Jak, nie to proszę o jakieś inne rozwiązanie. Proszę o pomoc.
P-37874
Thud
» 2011-08-01 23:54:02
Timery.
P-37877
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-01 23:59:02
Nie zrozumiałeś mnie... Używałem timerów ( i używam, żeby obiekt miał taką samą prędkość, na 2 różnych komputerach) i wypisywałem wartość zmiennej w konsoli. Jednak teraz już tak nie mogę, z przyczyny, którą napisałem w moim 1 poście w tym temacie.

A debugger nadawałby się do czegoś takiego? (wolałbym jakiś program mimo wszystko).
P-37879
m4tx
» 2011-08-02 08:56:33
Ech... Po co Ci WinAPI? Po co Ci konsola? Nie możesz po prostu wyświetlić tekstu w sposób opisany tutaj: » Kurs SFML 1.6, C++Wyświetlanie tekstu lekcja?
P-37884
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-02 09:24:52
WinAPI jest mi potrzebne do eksploratora Windows.

Konsoli nie potrzebuję, ale w ten sposób bardzo łatwo zobaczyć, jaki jest czas 1 klatki.

Myślisz, że nie próbowałem wyświetlić, tego w oknie SFML tym sposobem? Można tak wyświetlić tylko string. W ostateczności mogę użyć tego sposobu, ale muszę mieć funkcję, która przekonwertuje mi zmienną float na string. Też niezbyt wygodne, bo trzeba będzie ją dołączać do każdego projektu.
P-37887
m4tx
» 2011-08-02 09:51:06
Do eksploratora Windows? Nie rozumiem...

Moja funkcja konwertująca double (lub float) do String;
C/C++
std::string double2String_Dec( double number )
{
    char * string;
    string = new char[ 20 ];
   
    sprintf( string, "%f", number );
   
    std::string dst = string;
    delete[] string;
   
    return dst;
}
P-37888
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-02 10:26:37
Do okna wyboru pliku inaczej. Chodzi o to okno, gdzie zapisujesz i wczytujesz pliki. Piszę edytor, więc jakoś muszę to robić...
P-37892
m4tx
» 2011-08-02 10:43:04
Użyj GTK+ :P
P-37893
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona