[SFML, C++] Timery
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-03 02:12
akwes |
» 2011-08-03 00:59:05 przycina? Wyświetlasz ilość FPS gdzieś na ekranie ? |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 01:15:10 To jest takie malutkie przycięcie prawie nie zauważalne trzeba się dobrze przyjrzeć no ale jest ;p
Nie wiem jak sprawdzić fps wpisałem cout <<GetFrameLimit() i mi pokazuje 000654311 coś takiego i w momencie kiedy się obiekt pojawia na ta milisekunde to fps wskazuje 00055431 |
|
akwes |
» 2011-08-03 01:17:32 its - IntToString std::string its( int n ) { std::string tmp, ret; if( n < 0 ) { ret = "-"; n = - n; } do { tmp += n % 10 + 48; n -= n % 10; } while( n /= 10 ); for( int i = tmp.size(); i >= 0; i-- ) ret += tmp[ i ]; return ret; }
Wyświetlenie FPS sf::String tekst; tekst.SetSize( 30 ); tekst.SetStyle( 1 << 0 ); float Framerate = 1.f / oknoAplikacji.GetFrameTime(); tekst.SetPosition( 10, 10 ); tekst.SetText( its( int( Framerate ) ) );
Powiedz jak teraz wygląda sprawa FPS. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 01:37:33 146 przy limicie 150 ofc |
|
akwes |
» 2011-08-03 01:45:05 Na ile spada FPS podczas tworzenia obiektu ? Bo być może masz coś takiego int a = 0;
while( a != 100 ) { a++; } Wykonaj();
zamiast static int a = 0;
if( a == 100 ) { Wykonaj(); a = 0; } else a++;
|
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 01:58:57 używam sf::Clock jednak. A ta funkcja jest tylko po to żeby wyświetlić fps? Bo teraz w ogóle mi nie przycina ;p
P.S Możliwe że przycinało mi jak miałem załączone gg, photoshopa i program do ściągania ? |
|
akwes |
» 2011-08-03 02:12:02 Hm... Nie wiem, tak, to co podałem to tylko wyświetlanie FPS i zamiana int na string :P |
|
1 « 2 » |