Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Timery

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-03 02:12
Autor Wiadomość
akwes
» 2011-08-03 00:59:05
przycina? Wyświetlasz ilość FPS gdzieś na ekranie ?
P-37987
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-03 01:15:10
To jest takie malutkie przycięcie prawie nie zauważalne trzeba się dobrze przyjrzeć no ale jest ;p

Nie wiem jak sprawdzić fps wpisałem cout <<GetFrameLimit() i mi pokazuje 000654311 coś takiego i w momencie kiedy się obiekt pojawia na ta milisekunde to fps wskazuje 00055431
P-37988
akwes
» 2011-08-03 01:17:32
its - IntToString
C/C++
std::string its( int n )
{
    std::string tmp, ret;
    if( n < 0 ) {
        ret = "-";
        n = - n;
    }
    do {
        tmp += n % 10 + 48;
        n -= n % 10;
    }
    while( n /= 10 );
   
    for( int i = tmp.size(); i >= 0; i-- )
         ret += tmp[ i ];
   
    return ret;
}
Wyświetlenie FPS
C/C++
sf::String tekst;
tekst.SetSize( 30 );
tekst.SetStyle( 1 << 0 );
float Framerate = 1.f / oknoAplikacji.GetFrameTime();
tekst.SetPosition( 10, 10 );
tekst.SetText( its( int( Framerate ) ) );

Powiedz jak teraz wygląda sprawa FPS.
P-37989
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-03 01:37:33
146 przy limicie 150 ofc
P-37990
akwes
» 2011-08-03 01:45:05
Na ile spada FPS podczas tworzenia obiektu ?

Bo być może masz coś takiego

C/C++
int a = 0;

while( a != 100 )
{
   
    a++;
}
Wykonaj();

zamiast

C/C++
static int a = 0;

if( a == 100 )
{
    Wykonaj();
    a = 0;
}
else
     a++;

P-37991
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-03 01:58:57
używam sf::Clock jednak. A ta funkcja jest tylko po to żeby wyświetlić fps? Bo teraz w ogóle mi nie przycina ;p

P.S Możliwe że przycinało mi jak miałem załączone gg, photoshopa i program do ściągania ?
P-37992
akwes
» 2011-08-03 02:12:02
Hm... Nie wiem, tak, to co podałem to tylko wyświetlanie FPS i zamiana int na string :P
P-37993
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2