[SFML] metoda SetSubRect
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-07 19:07
skax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] metoda SetSubRect » 2011-08-07 14:11:59 Mam pytanie .. Metoda ta działa dla zmiennych lokalnych sprite czy globalnych ? |
|
m4tx |
» 2011-08-07 14:25:46 Yyy... Co to za różnica? O_o Dla obu, lol... |
|
skax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-07 15:10:20 widze ze sie nie rozumiemy. Mam spite o wspolrzedmych 10, 10 i wymiarach 20 na 20 i chce aby rysowana byla tylko jego gorna polowa. Jako argument SetSubRect ma byc IntRect ( 0,0, 20, 10 ) czy IntRect ( 10, 10, 30, 20 ) ? |
|
Dragonit |
» 2011-08-07 15:16:53 Dobra ale to nie ma nic wspólnego ze zmiennymi globalnymi czy lokalnymi. Nie znam sfml, ale zasada wszędzie ta sama, więc... podaj taki wymiar jaki chcesz pokazać, co to za problem? Obrazek masz np 20/20 a chcesz pokazać połowe to piszesz 20/10. Kumasz? |
|
ison |
» 2011-08-07 15:21:58 Dobra ale to nie ma nic wspólnego ze zmiennymi globalnymi czy lokalnymi.
|
ma, tylko to sformułowanie odnosi się do czegoś innego niż myślisz chodzi o to, że lokalnie dla sprite'a punkt 0,0 nie musi być globalnie punktem 0,0 @skax nie znam sfml ale moim zdaniem podajesz współrzędne lokalne sprite'a, przecież możesz sam przetestować i zobaczyć |
|
m4tx |
» 2011-08-07 15:27:32 Ech... Jakie zmienne globalne i lokalne. To są 2 całkowicie różne rzeczy! Tobie chodziło o współrzędne lokalne i globalne... |
|
Dragonit |
» 2011-08-07 15:30:48 chodzi o to, że lokalnie dla sprite'a punkt 0,0 nie musi być globalnie punktem 0,0 |
Tak, ale tylko wtedy gdy obrazek wrzucisz na bufor. Ech... Jakie zmienne globalne i lokalne. To są 2 całkowicie różne rzeczy! Tobie chodziło o współrzędne lokalne i globalne... |
jak by nie patrzeć...racja |
|
skax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-07 15:45:17 oj przepraszam ! Moj blad ! Oczywiscie chodzi o wspolrzedne ! .. Niestety nie moge wytestowac z pewnych powodow wiec licze na odp |
|
« 1 » 2 |