Problem z wgraniem biblioteki SFML 1.6
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-11 16:18
marcin107 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z wgraniem biblioteki SFML 1.6 » 2011-08-10 15:48:13 Witam, mam cały czas problem z wgraniem biblioteki SFML, konkretnie przy kompilacji tego to bodajże automatycznie wygenerowanego kodu przez kompilator czy coś. #include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow App( sf::VideoMode( 800, 600 ), "SFML window" ); sf::Image Image; if( !Image.LoadFromFile( "cb.bmp" ) ) return EXIT_FAILURE; sf::Sprite Sprite( Image ); while( App.IsOpened() ) { sf::Event Event; while( App.GetEvent( Event ) ) { if( Event.Type == sf::Event::Closed ) App.Close(); } App.Clear(); App.Draw( Sprite ); App.Display(); } return EXIT_SUCCESS; }
ld.exe||cannot find -lsfml-audio.dll| ||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===| Proszę o pomoc, lub może komuś się chce to niech ktoś nagra wyraźny filmik prezentujący poprawne wgranie tej biblioteki do Code::blocks. |
|
madmike44 |
» 2011-08-10 16:07:29 Co chwilę ktoś ma z tym problem.... Jak wrócę z pracy to zaproponuję mały artykuł dotyczący konfiguracji i integracji środowiska Code::Blocks z biblioteką SFML 1.6 (Windows / Linux; linkowanie bibliotek statyczne / dynamiczne) :) Chyba, że ktoś mnie uprzedzi :P
Poza tym takie informacje warto dodać do pierwszego rozdziału kursu SFML. |
|
m4tx |
» 2011-08-10 16:13:24 Pliki .dll to pliki linkowane dynamicznie. Oznacza to, że nie możesz ich dolinkować statycznie podczas linkowania programu. Dolinkuj plik... Hm, .lib bodajże (albo po prostu nie podawaj rozszerzenia). |
|
DejaVu |
» 2011-08-11 10:32:04 w gcc są rozszerzenia *.a, ale nie podaje się ich jeżeli nie używa się pełnych nazw. |
|
pekfos |
» 2011-08-11 16:18:01 -lsfml-audio do linkera i problem z głowy. |
|
« 1 » |