Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z wgraniem biblioteki SFML 1.6

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-11 16:18
Autor Wiadomość
marcin107
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z wgraniem biblioteki SFML 1.6
» 2011-08-10 15:48:13
Witam, mam cały czas problem z wgraniem biblioteki SFML, konkretnie przy kompilacji tego to bodajże automatycznie wygenerowanego kodu przez kompilator czy coś.

C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    // Create the main window
    sf::RenderWindow App( sf::VideoMode( 800, 600 ), "SFML window" );
   
    // Load a sprite to display
    sf::Image Image;
    if( !Image.LoadFromFile( "cb.bmp" ) )
         return EXIT_FAILURE;
   
    sf::Sprite Sprite( Image );
   
    // Start the game loop
    while( App.IsOpened() )
    {
        // Process events
        sf::Event Event;
        while( App.GetEvent( Event ) )
        {
            // Close window : exit
            if( Event.Type == sf::Event::Closed )
                 App.Close();
           
        }
       
        // Clear screen
        App.Clear();
       
        // Draw the sprite
        App.Draw( Sprite );
       
        // Update the window
        App.Display();
    }
   
    return EXIT_SUCCESS;
}

ld.exe||cannot find -lsfml-audio.dll|
||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===|

Proszę o pomoc, lub może komuś się chce to niech ktoś nagra wyraźny filmik prezentujący poprawne wgranie tej biblioteki do Code::blocks.

P-38692
madmike44
» 2011-08-10 16:07:29
Co chwilę ktoś ma z tym problem.... Jak wrócę z pracy to zaproponuję mały artykuł dotyczący konfiguracji i integracji środowiska Code::Blocks z biblioteką SFML 1.6 (Windows / Linux; linkowanie bibliotek statyczne / dynamiczne) :) Chyba, że ktoś mnie uprzedzi :P

Poza tym takie informacje warto dodać do pierwszego rozdziału kursu SFML.
P-38697
m4tx
» 2011-08-10 16:13:24
sfml-audio.dll
Pliki .dll to pliki linkowane dynamicznie. Oznacza to, że nie możesz ich dolinkować statycznie podczas linkowania programu. Dolinkuj plik... Hm, .lib bodajże (albo po prostu nie podawaj rozszerzenia).
P-38699
DejaVu
» 2011-08-11 10:32:04
w gcc są rozszerzenia *.a, ale nie podaje się ich jeżeli nie używa się pełnych nazw.
P-38752
pekfos
» 2011-08-11 16:18:01
-lsfml-audio

do linkera i problem z głowy.
P-38802
« 1 »
  Strona 1 z 1