[SFML, C++] Obsługa zdarzeń
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-11 15:32
skax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Obsługa zdarzeń » 2011-08-11 13:30:17 Mam pytanie. Czym różni się praktycznie obsługa zdarzeń przez sf::Event i sf::Input ? Chce sobie oprogramowac suwak i tak się zastanawiam. Będę musiał sprawdzać warunki : czy pozycja myszy jest na suwaku i czy został naciśnięty lewy przycisk i potem jakoś zmieniać value sprawdzając jak zmieniło się położenie X myszy .. Z góry dziękuję |
|
Dark |
» 2011-08-11 13:49:52 sf::Input to bezpośredni dostęp do klawiatury, myszy |
|
F90M |
» 2011-08-11 13:55:54 |
|
DejaVu |
» 2011-08-11 14:30:15 |
|
skax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-11 14:49:35 kurs przerobilem lecz nadal nie widze roznicy .. |
|
waxx |
» 2011-08-11 15:32:20 Inputem sprawdzisz stan klawisza klikniety/nieklikniety a Event mozesz wywolac za pierwszym razem tylko jak sie go kliknie.
Naprzyklad taka. |
|
« 1 » |