Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Blender/SFML]Import grafiki

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-20 21:04
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Blender/SFML]Import grafiki
» 2011-08-20 16:35:10
Zrobiłem jakąś tam prostą grafikę w blenderze i teraz chciałbym ją wrzucić do c++ jak mogę to zrobić? Oczywiście ma ona być 2d :D
P-39551
imralav
» 2011-08-20 16:37:28
Mhmm, wyrenderuj i użyj jak każdego innego obrazka w SFML ? ; )
P-39552
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-20 19:17:29
Czyli co klasyczny print screen czy mozna zapisać jako obraz bez przezroczystosci ?
P-39568
imralav
» 2011-08-20 19:34:44
Jak to dokładnie jest z przezroczystością w Blenderze to tego jeszcze nie poznałem. Poszukaj na googlach czy przy renderowaniu można przezroczyste tło zrobić.
P-39569
m4tx
» 2011-08-20 20:54:03
Da się.

Zakładka Render:
Shading => Alpha => Premultiple
Output => RGBA
Ew. może być koniecznie ustawienie formatu obsługującego przezroczystość, np. PNG
P-39574
imralav
» 2011-08-20 21:04:04
Przyda się, dzięki!
P-39575
« 1 »
  Strona 1 z 1