marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Problem z aplikacją » 2011-09-17 16:51:35 Witam. Ostatnio zainstalowałem bibliotekę SMFL. Napisałem pierwszy program, skompilowałem go i wszystko działało (program do wyświetlania jakiś wartości co sekundę). Teraz jak chce napisać jakiś nieco brdziej zaawansowany program który wyświetla okienko, to jakis błąd podczas kompilacji piszę że nie znaleziono wskazanego pliku czy coś w tym stylu. Może problem tkwi w czym innym. Może podczas tworzenia projektu powinienem wybrać windows form a nie console aplication??? |
|
m4tx |
» 2011-09-17 17:01:49 A może zamiast tego byś napisał jakie to errory dostajesz? Zgubiłem gdzieś moją kulę i nie mam z czego powróżyć.
EDIT: I popraw nazwę tematu. Coś takiego jak SMFL nie istnieje. |
|
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-17 17:15:57 Pisze "unable to start program blablabla/blabla/blabla/Eebug/sddd.exe Nie można odnaleźć określonego pliku" A to co mi debugger wyświetlił: 1>------ Build started: Project: sdddd, Configuration: Debug Win32 ------ 1>sddd.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: virtual __thiscall sf::Window::~Window(void)" (??1Window@sf@@UAE@XZ) referenced in function _main 1>sddd.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall sf::Window::Display(void)" (?Display@Window@sf@@QAEXXZ) referenced in function _main 1>sddd.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall sf::Window::Close(void)" (?Close@Window@sf@@QAEXXZ) referenced in function _main 1>sddd.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: bool __thiscall sf::Window::GetEvent(class sf::Event &)" (?GetEvent@Window@sf@@QAE_NAAVEvent@2@@Z) referenced in function _main 1>sddd.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: bool __thiscall sf::Window::IsOpened(void)const " (?IsOpened@Window@sf@@QBE_NXZ) referenced in function _main 1>sddd.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __thiscall sf::Window::Window(class sf::VideoMode,class std::basic_string<char,struct std::char_traits<char>,class std::allocator<char> > const &,unsigned long,struct sf::WindowSettings const &)" (??0Window@sf@@QAE@VVideoMode@1@ABV?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@KABUWindowSettings@1@@Z) referenced in function _main 1>sddd.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __thiscall sf::VideoMode::VideoMode(unsigned int,unsigned int,unsigned int)" (??0VideoMode@sf@@QAE@III@Z) referenced in function _main 1>C:\Documents and Settings\ppp\moje dokumenty\visual studio 2010\Projects\sdddd\Debug\sdddd.exe : fatal error LNK1120: 7 unresolved externals ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== |
|
m4tx |
» 2011-09-17 17:43:38 Radzę sobie poćwiczyć pojęcia. To są błędy linkera, nie debuggera...
Nie załączyłeś biblioteki.
I, kurde, popraw nazwę tematu! |
|
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Problem z aplikacją » 2011-09-17 20:39:08 A jak to naprawić ? Gdzie wrzucić bibliotekę? |
|
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-18 09:24:26 Jak Zainstalować tę bibliotekę poprawnie. Korzystałem z angielskiego poradnika... no i włąsnie tak wyszło :/ Mógłby mi ktoś powiedzieć jak zainstalować tę bibliotekę po pl. Z góry thx ;) |
|
m4tx |
» 2011-09-18 10:31:23 Najpierw naucz się czytać (kurs na tej stronie), potem naucz się pisać oraz edytować posty. |
|
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-18 19:33:44 :/ Robiłem już wg teko poradnika i tego na stronie sfml'a. Utknąłem na punkcie: " Leave the SFML files where you want, and setup Visual Studio so that it can find them
Go to the Tools / Options menu, then to Projects and Solutions / VC++ Directories In Include files, add SFML-x.y\include In Library files, add SFML-x.y\lib
" Gdyż jak otwieram te zakładki to tam nic nie jest napisane, oprócz: VC++ editing in tools/options has been deprecated. Vc++ drectiories are now avaliable as a user property sheet that is added by default to all projects . Please click '?' for more inforamtion . |
|
« 1 » 2 |