Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Dziwne osie axisX i axisY przy padzie...

Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-29 16:52
Autor Wiadomość
Mrovqa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Dziwne osie axisX i axisY przy padzie...
» 2011-09-27 16:56:46
Witam!

Chciałem sobie tak dla zabawy napisać coś pod pada :D Wziąłem więc kod z kursu (lekcja ze sprajtami jak się nie mylę). W miejscu z obsługą klawiatury wklepałem swój kodzik:
C/C++
if( float axis = sterowanie.GetJoystickAxis( 0, sf::Joy::AxisX ) )
     naszSprajt.Move( axis > 0 ? 0.2
    : - 0.2
    , 0 ), std::cout << "X=" << axis << std::endl;

if( float axis = sterowanie.GetJoystickAxis( 0, sf::Joy::AxisY ) )
     naszSprajt.Move( 0, axis > 0 ? 0.2
    : - 0.2 ), std::cout << "Y=" << axis << std::endl;

Ku mojemu zdziwieniu zamiast zwrócić 0 zwraca się -0.782788 !! O co chodzi? Sprawdzałem to na moich obydwu padach... także na testowaniu w panelu sterowania...
Dodatkowo: oficjalna dokumentacja jest do bani! Już zdecydowanie wolałem MSDN ;P Dlaczego tam praktycznie nie ma nic opisane? Nawet przykładowego wywołania... Jest jakaś inna dobra dokumentacja?

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-41487
m4tx
» 2011-09-27 17:03:38
Dlaczego tam praktycznie nie ma nic opisane?
Ta? Ciekawe... A czego byś ty jeszcze chciał? :P
P-41488
Mrovqa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-09-27 17:13:33
Dlaczego tam praktycznie nie ma nic opisane?
Ta? Ciekawe... A czego byś ty jeszcze chciał? :P
Pisałem, że MSDN :D Z MSDN w WinAPI się połapiesz... na dokumentacji z SFMLa nauczyć się go to hardcore...
Tak po za tym - nie takiej odpowiedzi się spowdziewałem... co z tym padem?

/edit:
nikt nie wie? :/
dodam jeszcze, że jak odepnę pada podczas wykonywania aplikacji to wtedy zwracane jest zero... a jak podepnę i nic nie będę robił to znów -0.78... :/
P-41489
lukonQ
» 2011-09-28 17:55:04
na dokumentacji z SFMLa nauczyć się go to hardcore...

to ty chyba cURL'a dokumentacji nie widziałeś... ;]

p.s
jak się cytuje? :D
P-41513
pekfos
» 2011-09-28 17:59:08
cytat to [cytat] :P
P-41514
SeaMonster131
» 2011-09-28 19:52:58
Hm...może masz źle skalibrowanego pada? ^^
P-41521
Mrovqa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-09-29 16:52:14
@lukonQ tak - nie widziałem ;P
Hm...może masz źle skalibrowanego pada? ^^
Sprawdzałem to na moich obydwu padach... także na testowaniu w panelu sterowania...
+ dołożę teraz:
świeżo podpięte były (pierwszy raz) i sterownik się wgrywał :)
Jak masz VC++ 2010 (skompilowane tym SFML) to sprawdź sam :P (no chyba, że nie masz kontrolera do gier z osiami X i Y ;P)

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-41533
« 1 »
  Strona 1 z 1