[SFML] Dziwne osie axisX i axisY przy padzie...
Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-29 16:52
Mrovqa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Dziwne osie axisX i axisY przy padzie... » 2011-09-27 16:56:46 Witam! Chciałem sobie tak dla zabawy napisać coś pod pada :D Wziąłem więc kod z kursu (lekcja ze sprajtami jak się nie mylę). W miejscu z obsługą klawiatury wklepałem swój kodzik: if( float axis = sterowanie.GetJoystickAxis( 0, sf::Joy::AxisX ) ) naszSprajt.Move( axis > 0 ? 0.2 : - 0.2 , 0 ), std::cout << "X=" << axis << std::endl;
if( float axis = sterowanie.GetJoystickAxis( 0, sf::Joy::AxisY ) ) naszSprajt.Move( 0, axis > 0 ? 0.2 : - 0.2 ), std::cout << "Y=" << axis << std::endl;
Ku mojemu zdziwieniu zamiast zwrócić 0 zwraca się -0.782788 !! O co chodzi? Sprawdzałem to na moich obydwu padach... także na testowaniu w panelu sterowania... Dodatkowo: oficjalna dokumentacja jest do bani! Już zdecydowanie wolałem MSDN ;P Dlaczego tam praktycznie nie ma nic opisane? Nawet przykładowego wywołania... Jest jakaś inna dobra dokumentacja? Pozdrawiam, Mrowqa |
|
m4tx |
» 2011-09-27 17:03:38 Dlaczego tam praktycznie nie ma nic opisane? |
Ta? Ciekawe... A czego byś ty jeszcze chciał? :P |
|
Mrovqa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-27 17:13:33 Dlaczego tam praktycznie nie ma nic opisane? | Ta? Ciekawe... A czego byś ty jeszcze chciał? :P |
Pisałem, że MSDN :D Z MSDN w WinAPI się połapiesz... na dokumentacji z SFMLa nauczyć się go to hardcore... Tak po za tym - nie takiej odpowiedzi się spowdziewałem... co z tym padem? /edit: nikt nie wie? :/ dodam jeszcze, że jak odepnę pada podczas wykonywania aplikacji to wtedy zwracane jest zero... a jak podepnę i nic nie będę robił to znów -0.78... :/ |
|
lukonQ |
» 2011-09-28 17:55:04 na dokumentacji z SFMLa nauczyć się go to hardcore... |
to ty chyba cURL'a dokumentacji nie widziałeś... ;]
p.s
jak się cytuje? :D |
|
pekfos |
» 2011-09-28 17:59:08 cytat to [cytat] :P |
|
SeaMonster131 |
» 2011-09-28 19:52:58 Hm...może masz źle skalibrowanego pada? ^^ |
|
Mrovqa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-29 16:52:14 @lukonQ tak - nie widziałem ;P Hm...może masz źle skalibrowanego pada? ^^ |
Sprawdzałem to na moich obydwu padach... także na testowaniu w panelu sterowania... |
+ dołożę teraz: świeżo podpięte były (pierwszy raz) i sterownik się wgrywał :) Jak masz VC++ 2010 (skompilowane tym SFML) to sprawdź sam :P (no chyba, że nie masz kontrolera do gier z osiami X i Y ;P) Pozdrawiam, Mrowqa |
|
« 1 » |