Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Tekst pojawiający się litera po literze.

Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-30 16:30
Autor Wiadomość
Wulo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Tekst pojawiający się litera po literze.
» 2011-09-30 16:05:07
Witam

Na początku chciałbym się przywitać ponieważ to jest mój pierwszy post na tym forum.

Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem, jestem w trakcie pisania gry coś w stylu vertical 2D shooter'a, i chcę aby na początku wyświetlał sie tekst ze story-line'm, dużo lepszy efekt nastąpiłby gdyby tekst odrazu nie widniał cały na ekranie tylko był w miare upływu czasu "dopisywany" na ekranie, cały tekst pojawiałby sie albo po upływie wymaganego czasu, albo po naciśnięciu klawisza "skip" lub coś w ten deseń. Chodzi mi o danie użytkownikowi czasu na przeczytanie tekstu bez wyświetlania go całego odrazu i bez dzielenia go na części np. pojawia sie zdanie, znika i pojawia sie nastepne, takie rozwiazanie mnie nie satysfakcjonuje.

Czy dało by się zrobić to w jakiś normalny sposób bez ręcznego dodawania litery po literze?

proszę o pomoc.

pozdrawiam

Wulo
P-41555
DejaVu
» 2011-09-30 16:30:24
C/C++
std::string tekstZrodlowy = "asd";
std::string tekstDocelowy = "";
//...
//W pętli renderującej:
if( tekstZrodlowy.size() > tekstDocelowy.size() )
     tekstDocelowy += tekstZrodlowy[ tekstDocelowy.size() ];

//Wypisujesz:
WypiszTekst( tekstDocelowy.c_str() );
P-41556
« 1 »
  Strona 1 z 1