[Allegro, C++] Tekst pojawiający się litera po literze.
Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-30 16:30
Wulo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Tekst pojawiający się litera po literze. » 2011-09-30 16:05:07 Witam
Na początku chciałbym się przywitać ponieważ to jest mój pierwszy post na tym forum.
Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem, jestem w trakcie pisania gry coś w stylu vertical 2D shooter'a, i chcę aby na początku wyświetlał sie tekst ze story-line'm, dużo lepszy efekt nastąpiłby gdyby tekst odrazu nie widniał cały na ekranie tylko był w miare upływu czasu "dopisywany" na ekranie, cały tekst pojawiałby sie albo po upływie wymaganego czasu, albo po naciśnięciu klawisza "skip" lub coś w ten deseń. Chodzi mi o danie użytkownikowi czasu na przeczytanie tekstu bez wyświetlania go całego odrazu i bez dzielenia go na części np. pojawia sie zdanie, znika i pojawia sie nastepne, takie rozwiazanie mnie nie satysfakcjonuje.
Czy dało by się zrobić to w jakiś normalny sposób bez ręcznego dodawania litery po literze?
proszę o pomoc.
pozdrawiam
Wulo |
|
DejaVu |
» 2011-09-30 16:30:24 std::string tekstZrodlowy = "asd"; std::string tekstDocelowy = "";
if( tekstZrodlowy.size() > tekstDocelowy.size() ) tekstDocelowy += tekstZrodlowy[ tekstDocelowy.size() ];
WypiszTekst( tekstDocelowy.c_str() );
|
|
« 1 » |