[SFML] Code::Blocks - kompilacja programu
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-05 15:28
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Code::Blocks - kompilacja programu » 2011-10-05 15:06:26 Witam. Przy próbie kompilacji
programu otrzymuję komunikaty następującej treści:
D:\Program Files\CodeBlocks\CodeBlock Projekty\example.o:example.cpp|| undefined reference to `sf::Music::Music(unsigned int)'|
D:\Program Files\CodeBlocks\CodeBlock Projekty\example.o:example.cpp|| undefined reference to `sf::Music::OpenFromFile(std::string const&)'|
D:\Program Files\CodeBlocks\CodeBlock Projekty\example.o:example.cpp|| undefined reference to `sf::SoundStream::Play()'|
D:\Program Files\CodeBlocks\CodeBlock Projekty\example.o:example.cpp|| undefined reference to `sf::Music::~Music()'|
D:\Program Files\CodeBlocks\CodeBlock Projekty\example.o:example.cpp|| undefined reference to `sf::Music::~Music()'|
||Info: resolving vtable for sf::Sprite by linking to __imp___ZTVN2sf6SpriteE |
||Info: resolving vtable for sf::String by linking to __imp___ZTVN2sf6StringE |
||Info: resolving sf::Font::ourDefaultCharset by linking to __imp___ZN2sf4Font17ourDefaultCharsetE |
||=== Build finished: 5 errors, 1 warnings ===|
Czy ktoś mógłby mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu? |
|
m4tx |
» 2011-10-05 15:11:31 Nie załączyłeś bibliotek. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-05 15:16:39 A tak bardziej dokładnie to których bibliotek i gdzie je dołaczyć? |
|
m4tx |
» 2011-10-05 15:19:31 |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-05 15:26:40 Zrobiłem wszytko tak jak pisze w tym poradniku problem pozostał nadal. Przeinstalowałem również GCC na 4.4. Co jest grane? |
|
akwes |
» 2011-10-05 15:27:41 Skopiowałeś *.dll do folderu z *.exe ? |
|
DejaVu |
» 2011-10-05 15:28:20 W poradniku na screenach jest podana tylko jedna biblioteka jako przykład jak należy konfigurować projekt. Musisz dołączyć jeszcze inne biblioteki, które pobrałeś w pakiecie SFML-a.
@up: To są błędy linkera, więc dll-ki równie dobrze mogą nie istnieć do czasu uruchomienia aplikacji. |
|
« 1 » |