OpenGL - dobra biblioteka?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-14 11:25
xevuel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL - dobra biblioteka? » 2011-10-12 15:46:34 Czy OpenGL to dobra biblioteka do tworzenia gier? Czy znacie może jakąś lepszą? |
|
m4tx |
» 2011-10-12 15:52:45 IMHO to bardzo dobra biblioteka. Używam (a raczej używałem) i polecam :) Generalnie w tej kwestii nie masz za dużego wyboru - masz jeszcze DirectX lub jakiś gotowy silnik. DirectXa nigdy nie używałem, więc się nie wypowiem o nim. |
|
yoogi |
» 2011-10-12 16:18:03 Open GL :)
DX'a poleci pewnie pan seaMoster :) |
|
SeaMonster131 |
» 2011-10-12 16:32:00 @up: no pewnie :) Jak dla mnie - DX to biblioteka "przyjemniejsza" niż OGL :) Może nazwy funkcji są ciut dłuższe, ale mi to nie przeszkadza ;) |
|
xevuel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-14 11:12:10 A która z nich - OpenGL, DirectX, i IMHO jest najszybsza? Tak, wiem, wszystko zależy od kodu, ale tak mniej więcej? |
|
DejaVu |
» 2011-10-14 11:18:01 Ta, która ma lepiej napisane drivery - w końcu to są biblioteki korzystające z możliwości sprzętowych kart graficznych. |
|
xevuel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-14 11:20:58 Dobra, to która ma lepiej napisane drivery? :) |
|
DejaVu |
» 2011-10-14 11:22:39 Tego nie wie nikt :)
/edit:
To tak jak byś się pytał które jabłko jest smaczniejsze - zielone czy czerwone. |
|
« 1 » 2 |