Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

biblioteki- od czego zacząć?

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-13 17:43
Autor Wiadomość
lelu0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
biblioteki- od czego zacząć?
» 2011-10-13 17:23:43
Nie wiem czy w dobrym dziale, ale niech już będzie. ;) Tak więc dzisiaj skończyłem trzeci poziom kursu C++. I co dalej? Od której biblioteki zacząć dalszą naukę?? Allegro?? winApi?? Będę wdzięczny za każdą poradę ;) Pozdrawiam. 
P-42038
SeaMonster131
» 2011-10-13 17:25:37
A co chcesz robić? Programy czy gry? Bo to jest ważne :)

Jeżeli programy to masz do wyboru:
1) Qt
2) Windows Forms
3) WinAPI
4) GTK+

A jeżeli chcesz pisać gry 2D to:
1) Allegro4
2) Allegro5
3) SFML
4) SDL
5) OpenLayer
6) OpenGL
7) DirectX

przy czym 6 i 7 możesz zarówno pisać 2D jak i 3D :)
I jeszcze tak dopowiem, że do aplikacji bardziej polecają C# niż C++ - czy lepiej sie pisze to nie wiem, nie uczyłem się C#.

PS. Wymieniłem takie główne biblioteki moim zdaniem, takie których używa najwięcej programistów :)
P-42039
lelu0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-13 17:32:26
Raczej bym wolał gry, i na początek coś niezbyt trudnego najlepiej ;)
P-42041
SeaMonster131
» 2011-10-13 17:34:42
To zobacz Allegro5, SFML oraz OpenLayer :) Popatrz na tutki i sam zdecyduj w której się lepiej pisze :)
Kurs Allegro5
» KursyKurs SFML 1.6, C++ kurs
(kursu do OpenLayer nie znalazłem ;p)
P-42043
lelu0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-13 17:43:40
Ok, wielkie dzięki, zdecydowałem sie na SFML. Szkoda że w kursie nie ma zadań domowych, no ale jakos dam rade ;)
P-42045
« 1 »
  Strona 1 z 1