Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Przesówanie się sprita co jakiś czas.

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-14 15:15
Autor Wiadomość
marc_xxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Przesówanie się sprita co jakiś czas.
» 2011-10-14 14:18:14
Witam.
Jak zrobić aby spite przesówał mi się np. co 2 sec. O ileś pikseli ??
To jest mój kod:
C/C++
if( time > 2.0f && firstTime )
{
    firstTime = false;
    enemyVirus.SetImage( enemyVirImg );
    enemyVirus.SetPosition( 400, 150 );
    sf::Clock moveClock;
    float timeMove = moveClock.GetElapsedTime();
    if( timeMove > 2.0f )
    {
        enemyVirus.Move( - 150, 400 );
        //moveClock.Reset();
       
    }
}
W tym kodzie chciałem żeby mi się raz przesunęło ale i to nie działa? Jak to naprawić
P-42085
mar3
» 2011-10-14 15:15:24
Kod c++ umieszczaj w tagach
[cpp][/cpp]
. Więcej informacji
P-42091
« 1 »
  Strona 1 z 1