[SFML] Wyciecie kawałka spritu.
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-24 21:37
Fletcher Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Wyciecie kawałka spritu. » 2011-10-22 20:41:39 Jak wyciąć wybrany fragment z spritu? |
|
DejaVu |
» 2011-10-22 20:43:27 |
|
Fletcher Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-22 21:21:34 SPRITE.SetSubRect( sf::IntRect( Rleft, Rtop, Rright, Rbottom ) ); Wcześniej używałem już tego, wycinek wyświetlał się, ale gorzej z jego przesunięciem. |
|
DejaVu |
» 2011-10-22 21:24:01 Wszystko da się wysterować - wystarczy przeczytać dokumentację :)
Sprite |
|
Fletcher Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-23 10:55:27 Od 2 dni szukam po dokumentacji i nie mogę znaleźć sposobu na przesunięcie tego wycinka ;/ w http://cpp0x.pl/dokumentacja/SFML-1-6/Sprite/700 też nic niema, jest tylko jak zrobić prostokąt a niema nic o jego przesuwaniu. |
|
akwes |
» 2011-10-23 15:58:46 Ale powiedz o co dokładnie chodzi Ci ; ) Chcesz wyciąć? (Skopiować starą bitmapę do nowej? Bo nie wiem jak inaczej to rozumieć :P ) Czy o takie coś ? Z możliwością przesuwania ramki? |
|
Fletcher Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-23 16:34:26 Tak chodzi mi o to. Skopiować wybrany fragment obrazka i wkleić go nowego sprita |
|
akwes |
» 2011-10-23 18:39:18 No to dokładnie jak powiedział DejaVu, trzeba użyć rect. Szukałeś w ogóle w internecie czy od razu forum ? pierwszy link z google po wpisaniu "sfml new image rect". W myśl tego co tam piszą. 1. Tworzysz pusty Image przez Image z podaniem wymiarów. sf::Image obraz( 100, 100 );
2. Używasz funkcji Copy 3. Profit. Przede wszystkich nie chcesz wycinać kawałka Sprite tylko kawałek Image, który to właśnie przechowuje pixele obrazka. Jednak czy na pewno chcesz coś wycinać. Z tego co piszesz cały czas wydaje mi się że wystarczy Ci sf::Rect. Ustawiasz sf::Rect na Sprite, i jest wyświetlany kawałek, przesuwając swojego Sprite, "wycięty" kawałek będzie się przesuwał razem z nim... |
|
« 1 » 2 |