Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Wyciecie kawałka spritu.

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-24 21:37
Autor Wiadomość
Fletcher
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Wyciecie kawałka spritu.
» 2011-10-22 20:41:39
Jak wyciąć wybrany fragment z spritu?
P-42485
DejaVu
» 2011-10-22 20:43:27
Wystarczy poczytać dokumentację :) » SFML 1.6 » SpriteSetSubRect
P-42488
Fletcher
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-22 21:21:34
SPRITE.SetSubRect( sf::IntRect( Rleft, Rtop, Rright, Rbottom ) );
 Wcześniej używałem już tego, wycinek wyświetlał się, ale gorzej z jego przesunięciem.
P-42496
DejaVu
» 2011-10-22 21:24:01
Wszystko da się wysterować - wystarczy przeczytać dokumentację :)

» SFML 1.6Sprite
P-42499
Fletcher
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-23 10:55:27
Od 2 dni szukam po dokumentacji i nie mogę znaleźć sposobu na przesunięcie tego wycinka ;/ w http://cpp0x.pl/dokumentacja/SFML-1-6/Sprite/700 też nic niema, jest tylko jak zrobić prostokąt a niema nic o jego przesuwaniu.
P-42550
akwes
» 2011-10-23 15:58:46
Ale powiedz o co dokładnie chodzi Ci ; )

Chcesz wyciąć? (Skopiować starą bitmapę do nowej? Bo nie wiem jak inaczej to rozumieć :P )

Czy o takie coś ?

 Z możliwością przesuwania ramki?
P-42572
Fletcher
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-23 16:34:26
Tak chodzi mi o to. Skopiować wybrany fragment obrazka i wkleić go nowego sprita
P-42573
akwes
» 2011-10-23 18:39:18
No to dokładnie jak powiedział DejaVu, trzeba użyć rect.

Szukałeś w ogóle w internecie czy od razu forum ?
pierwszy link z google po wpisaniu "sfml new image rect".

W myśl tego co tam piszą.
1. Tworzysz pusty» SFML 1.6Image przez » SFML 1.6 » ImageImage z podaniem wymiarów.
C/C++
sf::Image obraz( 100, 100 );
2. Używasz funkcji » SFML 1.6 » ImageCopy
3. Profit.

Przede wszystkich nie chcesz wycinać kawałka » SFML 1.6Sprite tylko kawałek » SFML 1.6Image, który to właśnie przechowuje pixele obrazka.


Jednak czy na pewno chcesz coś wycinać.

Z tego co piszesz cały czas wydaje mi się że wystarczy Ci sf::Rect. Ustawiasz sf::Rect na » SFML 1.6Sprite, i jest wyświetlany kawałek, przesuwając swojego » SFML 1.6Sprite, "wycięty" kawałek będzie się przesuwał razem z nim...
P-42580
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona