Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?

Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
Autor Wiadomość
Mrovqa
» 2013-03-14 19:18:16
Na wstępie byś przynajmniej napisał w jakiej bibliotece i języku to jest... Kolejna rzecz, to lepiej użyć drugiego argumentu dla metody draw() ;)
P-78359
RazzorFlame
» 2013-03-14 19:51:38
Mrovqa o co ci biega. Dobra dodam.
P-78367
Mrovqa
» 2013-03-15 08:36:19
1.
Jest to pierwszy artykuł. Jak mówi tytuł chcę wam pokazać jak obracać obiekt i jak nim sterować. Na początek 5 wymaganych funkcji:
Skąd przypadkowa osoba będzie wiedzieć, iż chodzi o pisanie gier w C++ i SFMLu? Ten wstęp równie dobrze pasuje do jakiegoś programu do grafiki 3D w jakimkolwiek języku.
2. Patrz drugi argument
P-78402
RazzorFlame
» 2013-03-15 13:36:48
Mrovka to jest pod 1.6 a tam nie ma drugiego argumentu. Dopisze to że jest to w SFML. Reszta pasi rozumiem?
P-78415
Mrovqa
» 2013-03-16 18:58:30
Nie czytałem tego, tylko pobieżnie oglądnąłem ;) Z tego co widzę, to nadal nie podałeś języka. Druga sprawa - kto rozsądny używa teraz SFMLa 1.6? Ofc, nie mam nic przeciw temu, ale to jest po prostu stara wersja. Lepiej IMHO pokazać najnowszą i ten sposób, o którym mówiłem :)
P-78564
RazzorFlame
» 2013-03-16 19:31:25
Btw co twój sposób daje bo nie czaje zbytnio ;p
P-78566
Mrovqa
» 2013-03-18 07:57:47
Wygoda i higiena pracy :)
Nie modyfikujesz sprite'a, cały czas siedzi w swojej pierwotnej postaci. Po prostu gdy renderujesz to wykonujesz dopiero tam wszystkie przekształcenia. Ponadto popatrz, co jeszcze oferuje ten drugi argument - m.in. użycie shadera czy customowego BlendMode'a. Wygodne i czytelne.
P-78747
google
» 2013-04-19 17:01:05
o ciekawej literaturze do nauki sfml i innych bibliotek
P-80831
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 « 17 » 18 19 20 21
Poprzednia strona Strona 17 z 21 Następna strona