[SFML]Podpowiedzi
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-23 20:30
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Podpowiedzi » 2011-10-23 20:10:42 Z początku jak odpaliłem bibliotekę i napisałem sf::E to już mi podpowiadało sf::E(Event), ale po pewnym czasie chyba mu się znudziło i już nie podpowiada czemu? |
|
blojayble |
» 2011-10-23 20:12:45 Czasami musi nieco dłużej pomyśleć, lub jeśli wcześniej jest błąd a dana zmienna jest niezadeklarowana, to może odmówić podpowiedzi. Za to wiem wtedy, że coś jest źle.
(Chodzi Ci o VS?) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-23 20:19:17 Dodałem dodatkowo #include <SFML/Window.hpp> i teraz wyświetla dziwne ;p
A mam pytanie odnosnie tego żeby nie śmiecić:
sf::Shape naszKsztalt; naszKsztalt.AddPoint( 100, 100, sf::Color::Red ); naszKsztalt.AddPoint( 100, 200, sf::Color::Green ); naszKsztalt.AddPoint( 200, 200, sf::Color::Blue ); oknoAplikacji.Draw( naszKsztalt );
W kursie pisze że powinien mi się trójkąt wyświetlić a ja nic takiego nie widzę ;p |
|
blojayble |
» 2011-10-23 20:23:33 Może jednak pokaż więcej kodu. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-23 20:25:22 zmieniłem kolejność na
oknoAplikacji.Draw(naszKsztalt); oknoAplikacji.Display();
i teraz pokazuje czemu tak?
Ja myślałem że to działa w ten sposób: Wyświetl obraz a następnie narysuj na nim sprajta ;p
Chyba że to działa tak że zawsze na samym końcu się daje Display żeby wyświetłił wszystko co zostało zmienione przed ;p
|
|
pekfos |
» 2011-10-23 20:25:48 ekhem.. jeden problem - jeden temat. Wiesz, by tak nie śmiecić. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-23 20:26:36 sory pekfos ostatni raz ;p |
|
blojayble |
» 2011-10-23 20:26:39 Nie, ty najpierw malujesz obraz, a dopiero potem pokazujesz go innym, czyż nie jest tak? |
|
« 1 » 2 |