Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] usuwanie konkretnego obiektu ze sceny

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-28 16:17
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] usuwanie konkretnego obiektu ze sceny
» 2011-10-28 15:38:14
Chce zrobić animację napisu w funkcji ma ona się wyświetlić w pewnym momencie jak na ekranie już coś będzie, gdy użyję funkcji Clear() wszystko mi zniknie a chciałbym żeby zniknął mi tylko ten napis po np 2 sekundach od wyświetlenia, bo zaraz wprowadzę nowy napis.

Śmiesznie napisane chyba wiecie o co chodzi :)
P-42920
pekfos
» 2011-10-28 15:47:07
.. przestajesz rysować jeden i znika. proste.
P-42923
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-28 15:51:40
Jednak nie takie proste muszę najpierw wyczyścić scenę z poprzedniego napisu, a przy okazji czyszczą mi się też inne obiekty
P-42926
pekfos
» 2011-10-28 15:53:54
to narysuj inne. o.O jak ty program robisz? chcesz mieć ciągle 1 klatkę?
P-42927
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-28 16:01:31
Jak miałem jakiś napis w konsoli załużmy na 12 wierszy to jedną funkcją dało się usunąć tylko np. 4. Jak leci ta animacja napisów to wszystko inne stoi w miejscu chce to po prostu na scenie zachować, jak sie nie da usunąć jednego elementu no to trudno bede musiał przesłać więcej do funkcji i zrobię ;p. Zawsze jest inne wyjście tylko pytałem się czy istnieje taka możliwość
P-42928
DejaVu
» 2011-10-28 16:08:23
Tak się nie pisze gier.
P-42929
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-28 16:17:26
Ok już nigdy więcej się to nie powtórzy :D
P-42931
« 1 »
  Strona 1 z 1