[SFML] usuwanie konkretnego obiektu ze sceny
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-28 16:17
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] usuwanie konkretnego obiektu ze sceny » 2011-10-28 15:38:14 Chce zrobić animację napisu w funkcji ma ona się wyświetlić w pewnym momencie jak na ekranie już coś będzie, gdy użyję funkcji Clear() wszystko mi zniknie a chciałbym żeby zniknął mi tylko ten napis po np 2 sekundach od wyświetlenia, bo zaraz wprowadzę nowy napis.
Śmiesznie napisane chyba wiecie o co chodzi :) |
|
pekfos |
» 2011-10-28 15:47:07 .. przestajesz rysować jeden i znika. proste. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-28 15:51:40 Jednak nie takie proste muszę najpierw wyczyścić scenę z poprzedniego napisu, a przy okazji czyszczą mi się też inne obiekty |
|
pekfos |
» 2011-10-28 15:53:54 to narysuj inne. o.O jak ty program robisz? chcesz mieć ciągle 1 klatkę? |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-28 16:01:31 Jak miałem jakiś napis w konsoli załużmy na 12 wierszy to jedną funkcją dało się usunąć tylko np. 4. Jak leci ta animacja napisów to wszystko inne stoi w miejscu chce to po prostu na scenie zachować, jak sie nie da usunąć jednego elementu no to trudno bede musiał przesłać więcej do funkcji i zrobię ;p. Zawsze jest inne wyjście tylko pytałem się czy istnieje taka możliwość |
|
DejaVu |
» 2011-10-28 16:08:23 Tak się nie pisze gier. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-28 16:17:26 Ok już nigdy więcej się to nie powtórzy :D |
|
« 1 » |