Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Biblioteka do tworzenia gier 3D

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-29 13:35
Autor Wiadomość
ly000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Biblioteka do tworzenia gier 3D
» 2011-10-29 00:10:26
Witam, jaką bibliotekę 3d polecacie do pisania gier?
P-42958
akwes
» 2011-10-29 00:12:53
Szczerze to są dwie.

OpenGL oraz DirectX
P-42959
ly000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-29 00:47:35
To chyba bardziej mi chodziło o hm... ~silniki
Na tej stronie poznałem coś takiego jak irrlicht, lecz widziałem kilka gier w tym, nie jest ich zbyt wiele oraz jakoś nie robią dużego wrażenia.
W czystym opengl/directx bardzo trudno stworzyć cokolwiek, a co dopiero grę, dlatego chcę poznać coś innego.
P-42960
akwes
» 2011-10-29 01:06:55
Silniki to coś innego niż biblioteka :P

Do silników będziesz miał dużo mniej info. Może spróbuj Ogre3D
P-42961
SeaMonster131
» 2011-10-29 10:12:31
Biblioteka to DirectX i OpenGL, możesz w nich napisać silnik. Silnik to taki zbiór..funkcji, klas itd, za pomocą którego możesz napisać gre ;p

Z silników to możesz wybrać np Esenthel Engine, wspomniane Ogre3D, Irrlicht, jakieś mniej znane Panda3D oraz Unity3D i prawdziwe kombajny: CryEngine3 i UDK / UE3... W google poszukaj jak chcesz jeszcze więcej ;)
Jest w czym wybierać :)
P-42974
ly000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-29 13:20:22
Jestem samoukiem, więc nie znam się zbytnio na pojęciach itp.
Ogólnie chodzi mi o to, aby ten silnik był w miarę łatwy i miał spore możliwości.

Wiem że jest sporo tego, ale chciałbym abyście mi poleciliście jakiś jeden, konkretny, spełniający powyższe warunki.
Będę bardzo wdzięczny ;]
P-42991
DejaVu
» 2011-10-29 13:35:42
Zapoznaj się z każdą wymienioną biblioteką, poczytaj opinie.
P-42992
« 1 »
  Strona 1 z 1