Biblioteka do fizyki
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-29 19:17
Tymianek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Biblioteka do fizyki » 2011-10-29 18:35:18 Interesuję się fizyką i chciałbym ją stosowac w moich programach, a skoro fizyka, to siły i wektory. Jak je programowac? Chciałbym stworzyc ukierunkowaną siłę stwarzającą przyspieszanie obiektów zależnie od masy, używac współczynników sprężystości przy zderzeniach i napisac realistycznią pod względem fizycznym grę tj. układanie klocków czy bilard. Czy istnieje biblioteka która mi to ułatwi i jak się ona nazywa? czy muszę wszystko napisac sam? |
|
m4tx |
» 2011-10-29 18:58:06 Jest wiele takich bibliotek :) Ja polecam bibliotekę Bullet. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-10-29 19:14:40 2D czy 3D? Do 2D słyszałem o Box2D.. Przy 3D słyszałem o Newton oraz Psyhx :) |
|
Tymianek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-29 19:17:09 Zważywszy na to, iż jestem raczej nowy w programowaniu, poprosiłbym o 2D, na pewno łatwiej będzie się nauczyc jak na początek. Fajnie byłoby też dostać linki z jakimiś tutorialami czy coś w tym stylu, jeśli takowe znacie. :) |
|
« 1 » |