Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Biblioteka do fizyki

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-29 19:17
Autor Wiadomość
Tymianek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Biblioteka do fizyki
» 2011-10-29 18:35:18
Interesuję się fizyką i chciałbym ją stosowac w moich programach, a skoro fizyka, to siły i wektory. Jak je programowac? Chciałbym stworzyc ukierunkowaną siłę stwarzającą przyspieszanie obiektów zależnie od masy, używac współczynników sprężystości przy zderzeniach i napisac realistycznią pod względem fizycznym grę tj. układanie klocków czy bilard. Czy istnieje biblioteka która mi to ułatwi i jak się ona nazywa? czy muszę wszystko napisac sam?
P-43012
m4tx
» 2011-10-29 18:58:06
Jest wiele takich bibliotek :) Ja polecam bibliotekę Bullet.
P-43014
SeaMonster131
» 2011-10-29 19:14:40
2D czy 3D? Do 2D słyszałem o Box2D.. Przy 3D słyszałem o Newton oraz Psyhx :)
P-43016
Tymianek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-29 19:17:09
Zważywszy na to, iż jestem raczej nowy w programowaniu, poprosiłbym o 2D, na pewno łatwiej będzie się nauczyc jak na początek.
Fajnie byłoby też dostać linki z jakimiś tutorialami czy coś w tym stylu, jeśli takowe znacie. :)
P-43017
« 1 »
  Strona 1 z 1