Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Algorytm wyświetlania mapy izometrycznej

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-30 17:11
Autor Wiadomość
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Algorytm wyświetlania mapy izometrycznej
» 2011-10-30 15:22:27
Mógłby ktoś zapodać algorytm do wyświetlania mapy izo. ?
Na cpp0x był temat sea monstera ale tak zaplątany kod że nic z tego nie zjarzyłem xD

Z góry thx
P.S Sory za dział,źle wkliknołęm
P-43059
SeaMonster131
» 2011-10-30 15:38:08
Hah :) Ale udało mi się wyświetlić w końcu taką mapę, jeżeli dobrze pamiętam :)

Jeżeli wyświetlasz ją w pętli np for, to jeżeli x, y jest podzielne przez 2 (czyli kafelek 2,4,6,8,10 ..) to wyświetlasz kafelek o połowe kafelka dalej na osi x,y. A jeżeli liczba jest nieparzysta to wyświetlasz normalnie.

Jakoś tak, tak mi sie wydaje haha :)

#edit: oj chyba nie tak, bo spr i nie działa hm...
P-43064
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-30 15:46:20
C/C++
for( x_map = 0; x_map < 20 * tiles1.GetSize().x + tiles1.GetSize().x / 2; x_map += tiles1.GetSize().x )
for( y_map = 0; y_map < 20 * tiles1.GetSize().y + tiles1.GetSize().x / 2; y_map += tiles1.GetSize().y - 20 )
{ tiles1.SetPosition( x_map, y_map );
    App.Draw( tiles1 );
}
Hmmmm (:?
P-43066
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-30 16:45:32
Sory za double,ale wymyslilem cos +/- z 2forka ,jak to dopracuje to wrzuce
P-43073
pekfos
» 2011-10-30 17:11:45
Hm? użyłeś google? Jak ja kiedyś tego szukałem to były co najmniej 2 strony na których to było przystępnie opisane. zapewne wciąż tak jest.
P-43076
« 1 »
  Strona 1 z 1